به مناسبت هفته کرامت برگزار شد؛

مسابقات تفنگ و تپانچه به میزبانی اداره ورزش و جوانان هرمز 



مسابقات تیراندازی به مناسبت هفته کرامت  در بخش تفنگ و تپانچه  به میزبانی اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز برگزار شد.
  
به گزارش صبح ساحل ، مسابقات تیراندازی دررشته تفنگ بادی وتپانچه بادی به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان هرمزدر جزیره هرمز با حضور ۳۸ نفر از بانوان ورزشکارجزیره هرمز و بندرعباس برگزار شد.
این مسابقه با سرداوری خاکساری و داوری سجودی و سیامک زاده  قضاوت شد. در رشته تفنگ بادی در بخش  بانوان  صدیقه زمانی ، رقیه علی پور و معصومه ذاکری اول تا سوم شدند. در بخش بانوان در رشته تپانچه بادی ، سارینا رستمی اول شد. دپرستش عباسلو در مکان دوم ایستاد و زینب باقرزاده عنوان سومی را کسب کرد. 
اختتامیه مسابقات با حضور زارعی سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمز ،سجودی کمیته مسابقات استان ،خاکساری نائب رئیس هیات استان در سالن ورزشی هرمز برگزار شد.  زارعی سرپرست اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز 
گفت:  تلاش می کنیم که این رشته  را در هرمز راه اندازی کنیم و با استقبال خوبی که از این رشته شد تا علاقه مندان بتوانند فعالیت خود را در این رشته ادامه دهند. 
خاکساری نایب رئیس هیات تیراندازی هرمزگان از میزبانی خوب جزیره هرمز و  سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمز تشکر کرد و بیان داشت: اگر از راه اندازی این رشته داشته استقبال شود این آمادگی را داریم تا این رشته
راه اندازی شود‌ وشاهد کشف و رشد استعدادهای خوب این رشته در جزیره باشیم. در پایان این مسابقات در هر رده به سه نفر برتر حکم قهرمانی اهدا شد.   
   
مسابقات تفنگ و تپانچه به میزبانی اداره ورزش و جوانان هرمز 
مسابقات تفنگ و تپانچه به میزبانی اداره ورزش و جوانان هرمز 
مسابقات تفنگ و تپانچه به میزبانی اداره ورزش و جوانان هرمز 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها