آتش‌سوزی خودروی حامل سوخت قاچاق در میناب/ راننده جان باخت



ظهر امروز بر اثر وقوع یک حادثه دیگر برای خودروی وانت نیسان حامل سوخت قاچاق، راننده خودرو جان باخت.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده پلیس راه میناب به سیریک گفت: این خودرو ساعت ۱۳ امروز در محور میناب به سیریک بعد از پمپ بنزین زیارت بزرگ از جاده خارج و به پایین پل سقوط کرد.

به گفته سرگرد آرش رحیمی؛ بر اثر ضربه وارد شده، خودرو دچار آتش سوزی شد و راننده نیز در آتش سوخت و جان باخت.

وی سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه اعلام کرد.

 

گفتنی است که دو شب گذشته نیز فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از وقوع حادثه رانندگی بین نیسان وانت حامل سوخت قاچاق با یکدستگاه پژو ۴۰۵ که اسکورت این خودرو بوده در  حوزه جومحله"سیریک-میناب" و فوت هردو راننده براثر آتش سوزی خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با اشاره به اینکه بررسی این حادثه همچنان ادامه دارد،  تأکید کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه ۲خودرو نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.
وی اذعان کرد: خودروهای سوختبر با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و همچون این حادثه ناگوار که صرفا با رؤیت پلیس و دستپاچگی راننده بدلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان رخ داده ، عملا تعادل خودرو را از دست می‌دهند و همیشه فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.
 
لازم به ذکر است که در سفر ۲۳ دیماه سال گذشته و درچهارهمین سفر استانی رییس جمهور اعضای هیات دولت به هرمزگان،چاره اندیشی در خصوص قاچاق سوخت، یکی از مطالبات جدی مسوولان استان از رییس جمهور بود که آیت الله رییسی هم در نشست با نخبگان و شورای اداری برحل این معضل تاکید فراوان داشت.
 
قاچاق سوخت یکی معضل ها و چالش های اصلی در استان مرزی و ساحلی هرمزگان است که به واسطه بیکاری، ارزانی قیمت و همچنین وسوسه برانگیز بودن چندین برابری درآمد آن نسبت به دیگر مشاغل؛ مردم و بویژه جوانان و نوجوانان این استان را با خود همراه کرده و حیات آن ها را به خطرانداخته است.
 
 
منابع: خبرگزاری صدا و سیما، ایرنا
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها