ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۲۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان



سردار جعفری گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان، قاچاقچیان از انتقال ۳۲۰ کیلوگرم تریاک ناکام ماندند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد حین گشت زنی در یکی از محلات این شهرستان به تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

او گفت  : پس از تعقیب و مراقبت مأموران، راکبین با رها کردن وسایل نقلیه خود به کوه های اطراف متواری که در بازرسی از موتور، مقدار و محل ، ۱۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیاتی دیگر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابجایی محموله مواد مخدر از شهرستان جاسک به میناب با یک دستگاه پژو ۴۰۵ داشت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و که راننده خودرو با مشاهده مأموران بلافاصله از محل متواری که در بازرسی دقیق از خودرو، ۱۴۵ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این دو عملیات در روز گذشته ۳۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲دستگاه موتور سیکلت و یک خودرو ۴۰۵ متعلق به سوداگران توقیف شد، گفت: تحقیقات پلیس به منظور دستگیری متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها