زنگ هشدار کرونا در میناب/ ظرفیت یک بخش کویید پس از 8 ماه دوباره تکمیل شد



رییس بیمارستان میناب گفت: شهرستان میناب در تازه‌ترین رنگ بندی کرونایی در کشور وضعیت نارنجی دارد و شمار موارد مثبت و بستری با سرعت رو به افزایش است.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر یداله رییسی»، رییس بیمارستان میناب با بیان این که در 10 روز گذشته شاهد افزایش 100 در صدی بیماران و اشغال تخت‌های بیمارستان بودیم که این نشان از شروع پیک جدیدی از کرونا در میناب است، گفت: قریب به 8 ماه بود که ظرفیت بخش کرونای بیمارستان میناب خالی و یا با بستری موردی بود اما دوباره طی چند روز اخیر با افزایش شدید موارد ابتلا و بستری شاهد تکمیل شده بخش 1 کویید در این بیمارستان هستیم.

رییسی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت بدین منوال پیش رود، ممکن است مجبور به اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان باشیم تا بتوانیم این وضعیت را کنترل کنیم چرا که شمار موارد ابتلا و بستری سرعت بالایی به خود گرفته است.

رییس بیمارستان میناب از عموم مردم خواست تا حتما ماسک استفاده کرده و از حضور در تجمعات بسته و پرشمار پرهیز کنند و حتما با دُزهای یادآور، واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

گفتنی است، میناب در سال گذشته پیک سختی از کرونا را با ابتلای روزانه 300 تا 400 نفر و بستری بیش از 20 نفر در شبانه روز پشت سر گذاشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها