ارائه خدمت به افراد بدون ماسک در ادارات و اصناف قشم ممنوع شد



فرماندار قشم با تاکید بر دریافت دُزهای یادآور واکسن اعلام کرد: باتوجه به شیوع کرونا ارائه خدمت به افراد بدون ماسک در ادارات و اصناف این شهرستان ممنوع است.

      

به گزارش صبح ساحل، محمد محمد حسینی گفت: متاسفانه بی تفاوتی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خیزش موج جدید و تغییر رنگ کرونایی شهرستان منجر شده و برای پیشگیری از گسترش این وضعیت باید خود کنترلی و محدود کردن بی تفاوت ها با جدیت اجرایی شود.

وی با یادآوری این مطلب که هزینه زیادی برای مهار کرونا از سوی مردم و دولت پرداخت شده، تاکید کرد: بازگشت به رعایت شیوه نامه ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دریافت دُزهای تکمیلی برای حفظ سلامت عمومی باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان قشم ضمن تاکید بر ارائه نکردن خدمت به افراد بدون ماسک در ادارات و اصناف این شهرستان از صنوف و مجتمع های تجاری سطح این شهرستان خواست برای درگیر نشدن با تبعات شیوع کرونا از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری کنند.

محمدحسینی گفت: اتحاد و پیوستگی همه مردم و صنوف از گسترش کرونا و تحمیل هزینه های سنگین جانی و مالی پیشگیری می کند.

فرماندار قشم همچنین بر بازرسی های منظم و سخت گیرانه از کلاس های تابستانی ورزشی، فرهنگی و آموزشی تاکید و اضافه کرد: از رعایت شیوه نامه ها و وجود  تهویه های مناسب برای حفظ سلامت استفاده کنندگان از این کلاس ها باید اطمینان حاصل شود.

وی خواستار رعایت الزامات شیوه نامه های بهداشتی در استقبال از حجاج و تشکیل تجمعات شد.

در جدیدترین به روز رسانی رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان قشم پس از سه ماه بار دیگر در فهرست مناطق زرد کرونایی قرار گرفته است.

قشم که از اردیبهشت ۱۴۰۱ در وضعیت آبی و عادی کرونایی قرار داشت بار دیگر از روز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ به فهرست مناطق با وضعیت زرد و نسبتا پرخطر بازگشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها