آتش نشانان بندرعباس حریق سه خودرو حامل سوخت قاچاق اطفا کردند

مرگ سوخت‌بر قاچاق در محور میناب _ بندرعباس



آتش نشانان بندرعباس حریق سه خودرو حامل سوخت قاچاق اطفا کردند. دو خودرو ناشی از واژگونی و یک خودرو ناشی از تصادف با پراید در محور میناب _ بندرعباس دچار آتش سوزی شد. 
در این حوادث راننده خودروی سمند  پس از واژگونی سوخت و جان سپرد. وی در ساعت 15 و 22 دقیقه 29 تیرماه سالجاری حوالی معاینه فنی خودرو در جاده میناب با سرعت زیاد در حرکت بوده که پس از انحراف و واژگونی سمند در اثر ریختن  مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور دچار آتش سوزی شد. آتش نشانان از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام شده و عملیات اطفا را انجام دادند.
دو روز بعد از این حادثه یعنی در ساعت 21 و 12 دقیقه جمعه 31 تیرماه پژو 405حامل سوخت قاچاق، پس از با پراید هاچ بک در خروجی شرقی میدان دفاع مقدس دچارحریق شد.  405 در ابتدای جاده میناب با سرعت زیاد در حرکت بوده که پس از برخورد با سواری پراید هاچ بک در اثر پاشش مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور دچار این اتفاق افتاد. خودرو با کمک اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۹ و ۳ اطفا شد. قبل از رسیدن آتش نشانان راننده خودرو حامل سوخت از محل متواری شده و راننده پراید هاچ پک توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال گردید.
عبدالمهدی حسین پور، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با صبح ساحل از آتش گرفتن پژو 405  حامل سوخت قاچاق دیگری پس از واژگونی در جاده میناب بعد از تقاطع روستای دهنو  طعمه حریق خبر داد که این اتفاق در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح دیروز(دوم مردادماه جاری) رخ داد. به گفته وی آتش نشانان به محض اطلاع از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام شده و عملیات اطفا را انجام دادند،  این خودرو نیز در محور بندرعباس - میناب با سرعت زیاد در حرکت بوده که مانند خودروهای قبلی  پس از واژگونی در اثر پاشش مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور دچار آتش سوزی شده است و قبل از رسیدن  اکیپ عملیاتی آتش نشانان راننده این خودرو نیز  از محل متواری شده بود.

  

   

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها