12

مهر

1403


ورزشی

01 شهریور 1393 08:34 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - فریدون الهامی از عدم حضور تیم والیبال آلومینیوم المهدی در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری خبرداد.رئیس هیئت والیبال هرمزگان با اعلام این مطلب که با این کارشادابی از ورزش والیبال یا به طور کلی از ورزش هرمزگان گرفته می‌شود گفت: متاسفانه هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم المهدی با تیمداری در لیگ برتر مخالفت کرده است و بنده دلیل این‌کار را نمی‌دانم. وی بیان کرد: اگر بحث هزینه باشد هزینه رشته‌های دیگر به مراتب از والیبال بیشتر است وتنها با دو یا سه میلیارد می‌توان یک تیم بسیار خوب والیبال در لیگ برتر کشور داشته باشیم.الهامی اظهارداشت:اگر مسوولان باشگاه آلومینیوم المهدی نمی‌خواستد تیمداری کنند پس چرا فرصت‌سوزی کردند. چرا از شش‌ماه قبل نگفتند نمی‌خواهند به این رشته بپردازند تا هیات والیبال فکری می‌کرد. وی گفت: زمان بسیار زیادی از دست داده‌ایم اما بنده به دنبال آن هستم تا با کمک نمایندگان مجلس اسپانسر بسیار خوب برای والیبال پیدا کنیم زیرا اعتقاد دارم که نباید به این راحتی امتیاز لیگ برتر والیبال که به سختی به دست آورده‌ایم را از دست دهیم. رئیس هیئت والیبال هرمزگان بیان داشت: والیبال دراستان هواداران بسیار زیادی دارد حتی می‌توان گفت: که هواداران آن از فوتبال هم بیشتر است اما مسوولان باشگاه آلومینیوم المهدی با یک کار غیرکارشناسی این تصمیم را گرفته‌اند وامیدوار هستم که جوابگوی مردم وهواداران هم باشند. الهامی همچنین گفت: کلاس مربیگری سطح یک بین المللی والیبال زیر نظر پاپا جورجیو مدرس آلمانی فدراسیون جهانی  در سالن آموزش مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس آغاز به کار کرد ه است.وی بیان داشت: مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری سطح یک بین المللی والیبال با حضور دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان، خادمی معاونت توسعه ورزشی اداره کل ،  پاپاجورجیو مدرس آلمانی فدراسیون جهانی وخسرو ابراهیم مدرس ایرانی FIVB و 32 نفر از مربیان برجسته و ممتازوالیبال سراسرکشور در مجموعه ورزشی 7تیر بندرعباس انجام شد.رئیس هیئت والیبال هرمزگان در باره  برگزاري اين كلاس گفت: این دوره آموزشی  بالاترین کلاس مربیگری والیبال در سطح دنیاست. فریدون الهامی افزود: مربیان شرکت کننده در این دوره آموزشی زیر نظر پاپاجورجیو مدرس آلمانی فدراسیون جهانی و خسر ابراهیم مدرس فدراسیون ایران با جدید ترین اصول مربیگری حرفه ای والیبال به صورت تئوری و عملی آشنا می شوند.

وی با اشاره به این که برای نخستین بار است که کلاس مربیگری سطح یک بین المللی والیبال خارج از تهران برگزار می شود گفت: قبول شدگان در این کلاس پس از تایید فدراسیون جهانی مدرک مربیگری بین اللمللی سطح یک والیبال دریافت می کنند.به گفته رئیس هیئت والیبال استان داود زارعیان، جمشید سلیمانی، محمود بخشنده و مصطفی مظلوم مربیان هرمزگانی حاضر در این کلاس آموزشی هستند.الهامی افزود: این دوره آموزشی با نظارت جواد مهرگان مسئول کمیته آموزش فدراسیون والیبال تا نهم شهریورماه در بندرعباس ادامه خواهد داشت.

وی درخصوص محمدرضاشبیری اولین بازیکن توپ وتوری هرمزگان که در رقابت‌های والیبال جوانان المپیک شرک کرده هم گفت: این افتخار بزرگی برای ورزش هرمزگان و والیبال است وبا داشتن چنین استعدادهایی متاسفانه مسوولان به والیبال بها نمی دهند.

دیدگاه ها (0)
img