13

مهر

1403


ورزشی

23 مرداد 1401 08:51 0 کامنت
ذوالفقار قهرمان مسابقات فوتبال نونهالان جاسک شد. 
  
    
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتبال نونهالان جاسک که از یک ماه پیش با شرکت شش تیم به صورت  گروهی به همت هیات فوتبال و با همکاری اداره ورزش وجوانان جاسک به منظور غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در زمین چمن استادیوم شهید لشکری جاسک شروع شده بود با قهرمانی تیم ذوالفقار بسیج جاسک به پایان رسید.
این مسابقات با حضور شش تیم ذوالفقار‌، اروند‌، شهرداری‌، ایثارگران‌، مقاومت و امید شهرداری پس از گذشت ۴۴ روز با انجام ۱۵ مسابقه به کار خود پایان داد.
در این رقابت ها تیم های ذوالفقار‌، اروند و شهرداری تیم های مدعی قهرمانی بودند که در پایان تیم ذوالفقار با کسب ۱۵ امتیاز قهرمان شد و پس از ذوالفقار تیم شهرداری و اروند هر دو با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بیشتر شهرداری نسبت به اروند به ترتیب دوم و سوم شدند.
در مسابقات لیگ برتر نونهالان جاسک ۷۸ گل به ثمر رسید که تیم قهرمان با به ثمر رساندن ۲۳ گل عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کرد. عرفان آتین مهاجم تیم اروند با به ثمر رساندن ۱۱ گل به عنوان آقای گل رقابت ها معرفی شد و سجاد بازگشایی مدافع نایب قهرمان به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
مراسم اهدا جوایز این مسابقات با حضور  دور اندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و  حسن نکویی جانشین بسیج جاسک ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان و  بتوخت از اعضای دفتر نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی  برگزار شد.   
در این مراسم حسن دور اندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جاسک ضمن تشکر از مسولین برگزاری این مسابقات  گفت : ورزش موجب شادابی و نشاط اجتماعی جامعه می شود . وی بیان داشت: نونهالان آینده سازان این شهرستان هستند و استعداد ورزشکاران جاسکی در زمینه ورزش فوتبال بسیار عالی و خوب است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جاسک گفت: امروز از امکانات و فضاهای ورزشی جاسک بازدید کردم این فضاها نیاز به تعمیر و تجهیزات دارد و حق جوانان و ورزشکاران جاسک بیشتر است وباید تلاش کنیم امکانات بیشتری مهیا کنیم.
وی بیان داشت: عزم دولت سیزدهم برای ارتقا  و توسعه فضاهای ورزشی در سطح کشور جزم است و در سطح استان استاندار هرمزگان فردی علاقمند به ورزش است  و از ورزش استان حمایت می کند.  
حسن دور اندیش گفت: استاندار هرمزگان دستور مردمی کردن فضاها وسالن های ورزشی استان را صادر کردند و  ما نیز در شهرستان جاسک طرح مردمی کردن فضاها وسالن های ورزشی را انجام خواهیم داد و هفته آینده به همین منظور جلسه ای را در محل فرمانداری برگزار خواهیم کرد.
وی اظهار داشت : از ورزش و ورزشکاران جاسکی حمایت می کنم و در روستاهای جاسک به همت دولت سیزدهم و حمایت استاندار  و پیگیری نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی فضاهای ورزشی خوبی احداث شده است و در حال احداث است. 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جاسک گفت: توزیع عادلانه امکانات ورزشی از مهمترین برنامه های دولت مردمی در سطح کشور است.
حسن نکویی زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج جاسک ضمن تشکر از مسولین برگزاری این مسابقات گفت:  بسیج در کنار اداره ورزش است واز ورزش شهرستان جاسک حمایت می‌کند. بسیج از استعدادهای ورزشی جاسک جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری حمایت همه جانبه خواهد کرد. جانشین بسیج جاسک بیان داشت:  در این مدت شاهد فعالیت های فرهنگی ورزشی خوبی از سوی اداره ورزش وجوانان جاسک بودیم که قابل تقدیر است.
در پایان مدال جام قهرمانی مسابقات فوتبال نونهالان جاسک توسط معاون فرماندار و جانشین بسیج جاسک اهدا شد.
   
ذوالفقار جام قهرمانی را بالای سر برد 
ذوالفقار جام قهرمانی را بالای سر برد 
ذوالفقار جام قهرمانی را بالای سر برد 
دیدگاه ها (0)
img