در هفته دولت:

افتتاح 500میلیارد ریال طرح ورزشی در هرمزگان



مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده هفته دولت امسال ۴۳ طرح ورزشی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش صبح ساحل ,«مظفر مهری خادمی نسب» در نشستی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه ورزش در هرمزگان، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های ورزشی در استان از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل ۳۹ زمین چمن مصنوعی روستایی و محله ای، دو زمین فوتبال و یک سالن چند منظوره ورزشی است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بهره‌برداری از ۴۳ طرح در هفته دولت امسال، سه درصد به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: عزم دولت بر این است، شهرستان‌هایی که در حوزه برخورداری از امکانات ورزشی محروم‌تر هستند، به زودی به استانداردها نزدیک شده و سرانه ورزشی این مناطق افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در سلامت و پویایی جامعه ایفا می کند، افزود: هر چه ما در حوزه ورزش تلاش و حمایت کنیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم، همان مقدار از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاسته می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در همین مسیر حرکت می‌کند.

 براساس آمارهای موجود، در حال حاضر سرانه ورزشی در کشور حدود ۱.۲ متر مربع و در استان هرمزگان در سال‌های گذشته ۰.۶۲ مترمربع بود که هم اکنون به ۰.۷۲ مترمربع افزایش یافته که با افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه های در دست اجرا، سرانه فضای ورزشی استان نیز افزایش خواهد یافت.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها