معاون قضایی دادستان کل کشور وارد جزیره قشم شد



معاون قضایی دادستان کل کشور عصر (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱) با استقبال رسمی از سوی رییس دادگستری استان هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسوولین قضایی این شهرستان وارد جزیره قشم شد.

به گزارش صبح ساحل، «سعید عمرانی»، معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه عصر دوشنبه در بدو ورود به جزیره قشم از سوی «مجتبی قهرمانی»، رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان، مورد استقبال قرار گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور، پس از دیدار با مقامات و مسئولین حاضر، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان، ابراز خرسندی کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه جزیره قشم یکی از دژهای مستحکم تاریخی برای مبارزه مردم ایران با استعمارگران و دشمنان خارجی است، اظهار داشت: این جزیره به لحاظ سوق الجیشی یکی از مناطق مهم کشور است.

وی همچنین هدف از سفر خود به جزیره قشم را دیدار با مسئولان، بازدیدهای قضایی و اداری و برگزاری نشست هایی در این رابطه عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ «سعید عمرانی»، معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان سفر به جزیره قشم از بازداشتگاه هلر، انبارهای اموال تملیکی طولا و تعدادی از واحدهای صنعتی و دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی طولا و پارک زیست و فناوری خلیج فارس بازدید خواهد داشت.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین ضمن شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن جزیره قشم در نشست مشترکی با مدیرعامل و مسئولان منطقه آزاد قشم شرکت خواهد کرد.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها