5 انبار ضایعاتی در بندرعباس پلمب شد



رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: با دستور دادستان بندرعباس پنج انبار ضایعاتی در سطح این کلان‌شهر پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل، «حمید جمالی»رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس افزود: با دستور دادستان بندرعباس و حضور نیروی انتظامی پنج انبار ضایعاتی در محدوده شهرداری منطقه چهار (محله دوهزار) پلمب شد.

وی ادامه داد: در پی افزایش تعداد انبارهای ضایعاتی در سطح شهر که مجوز فعالیت ندارند، طبق دستور دادستان، تعدادی از این انبارها شناسایی و پس از روند مراحل قانونی با حضور نیروی انتظامی و عوامل اجرایی سازمان پسماند پلمب شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با بیان اینکه وجود انبارهای ضایعاتی باعث افزایش سرقت در محله‌های شهر می‌شود، افزود: برای کاهش این معضل و سامان‌دادن به انبارهای ضایعاتی سطح شهر، تمام انبارهای بدون مجوز قانونی پلمب خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های دادستان بندرعباس برای پیگیری و همراهی برای پلمب انبارهای ضایعاتی، گفت: وجود این انبارها معضلات زیادی را در پی دارد که جلوگیری از فعالیت آنها بسیاری از معضلات اجتماعی در محلات را کاهش یا برطرف خواهد کرد.

جمالی افزایش سرقت و فروش اموال سرقتی، فعالیت غیر قانونی اتباع خارجی و ایجاد ناامنی را حاصل وجود انبارهای ضایعاتی دانست و تصریح کرد: خرید و فروش اموال اسقاطی و ضایعاتی بدون نظارت دستگاه‌های متولی باعث ایجاد ناامنی در محله‌ها می‌شود.

وی از همکاری و همراهی نیروی انتظامی در پلمب انبارهای ضایعاتی تشکر و قدردانی کرد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها