بهره‌برداری از ۳ طرح دریایی و بندری در بنادر غرب هرمزگان



 سه طرح دریایی و بندری در بنادر غرب هرمزگان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و جمعی از مسوولان محلی شهرستان بندرلنگه به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، احداث اسکله (پست ۲) آسفالت و روشنایی موج‌شکن شرقی، شبکه هدایت سیلاب و باشگاه فرهنگی و ورزشی بنادر غرب هرمزگان، سه طرح دریایی و بندری است که امروز شنبه پنجم شهریور به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: پروژه احداث اسکله (پست ۲) آسفالت و روشنایی موج‌شکن شرقی به منظور حفظ و نگه‌داری از سازه‌ها و تاسیسات بندر و همچنین افزایش توان عملیاتی و ایمنی تخلیه و بارگیری کالا با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

قاسم عسکری نسب ادامه داد: این طرح در تمامی مراحل با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تولیدات ملی و مطابق با آخرین استانداردهای روز تهیه و نصب شده است.

وی در خصوص پروژه احداث شبکه هدایت سیلاب نیز گفت: این طرح با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار در ۲ فاز تعریف و برنامه‌ریزی شده است که مرحله نخست آن با هدف افزایش توان تخلیه کانال های هدایت سیلاب بندر و جلوگیری از ایجاد آبگرفتگی در محله‌ها و خیابان های بالادست مجتمع بندری لنگه به هنگام بارندگی‌های فصلی آماده شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه در خصوص طرح ورزشی احداث باشگاه فرهنگی ورزشی نیز گفت: این طرح با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و با هدف ارائه خدمات مطلوب به جوانان، ساحل نشینان و دریانوردان این شهرستان احداث شده است.

به گفته عسکری نسب، اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان دارای پنج اماکن ورزشی در رشته‌های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، سایت قایقرانی، سالن پینگ پنگ، باشگاه پرورش اندام و ورزش‌های رزمی است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این سه پروژه دریایی و بندری، به طور مستقیم زمینه حضور ۹۰ نفر ازجوانان جویای کار این منطقه از استان فراهم شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها