12

مهر

1403


ورزشی

11 مهر 1401 08:59 0 کامنت

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری مسابقات هفته نخست در گروه دوم آغاز شد.

    

به گزارش صبح ساحل، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار خواهد شد که در گروه اول تیم های ماشین سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان و در گروه دوم تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر با هم به رقابت خواهند پرداخت.‌ 
در هفته اول این مسابقات و در گروه دوم، تیم شهرداری بندرعباس به اسلامشهر  رفت تا با آریو این شهر بازی  کند اما این بازی برگزار نشد.
شاگردان امیر خلیفه اصل که خود را مهیا بازی با آریو اسلامشهر شهر کرده بودند اما این دیدار به دلیل این که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کارت بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس را صادر نکرده بود و تنها ۷ نفر از بازیکنان فصل قبل مجوز بازی کردن را داشتند که بازی برگزار نشد.
حال باید دید و منتظر ماند که کمیته انضباطی چه رای برای این دیدار صادر خواهد کرد.

گفته می شود که پنجره نقل و انتقالات شهرداری بندرعباس بسته است و تا زمانی که تکلیف بدهی آن ها مشخص نشود اجازه بازی به این تیم داده نخواهد شد.
در سایر دیدار های این گروه پیام توس مشهد میزبان شهرداری نوشهر در  ورزشگاه ثامن الائمه مشهد بود که این بازی هم به دلیل صادر نشدن کارت بازیکنان تیم پیام توس مشهد برگزار نشد.
مس نوین کرمان میزبان تیم  داماشیان گیلان بود که این بازی در پایان نود دقیقه یک یک مساوی به پایان رسید.
شهدای رزکان کرج میزبان تیم  شهدای بابلسر در ورزشگاه انقلاب کرج بود که در پایان تیم شهدای رزکان دو بر صفر به برتری دست یافت. شهید قندی یزد از تیم  شهرداری بم  در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبانی کرد که این بازی دو بر یک به سود تیم شهید قندی یزد به پایان رسید. 
شهرداری ماهشهر با  نیروی زمینی تهران بازی  کرد. این دیدار در پایان نود دقیقه با یک گل به سود شهرداری ماهشهر به پایان رسید.  شاهین تابان بوشهر میزبان نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان بوشهری بازی برگزار نشد. 

دیدگاه ها (0)
img