تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مهمان کودکان کیش



یک تریلی حامل تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان جک و لوبیای سحرآمیز را میهمان کودکان و نوجوانان جزیره کیش کرد.

         

به گزارش صبح ساحل، مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جزیره پنج اجرا با هدف ایجاد شادی، نشاط و آشنایی مخاطبان هدف با فضای تئاتر خواهد داشت.

رضا اردلان اضافه کرد: این تماشاخانه فعالیت خود را از شب گذشته در شهرک رز  این جزیره آغاز کرده و هر کدام از اجراها شامل تئاتر جک و لوبیای سحرآمیز، قصه گویی، اکران فیلم و انیمیشن  و مسابقه است.

وی افزود: نمایش جک و لوبیای سحرآمیز به کارگردانی علیرضا دهقانی و با بازیگری و عروسک گردانی ماندانا عبقری، صدف صمدی، خان‌آقا احمدی و محمدرضا لطفی داستان کلاسیک با همین مضمون را به روایتی جدید و جذاب برای مخاطبان خود نقل می‌کند.

وی گفت: این تماشاخانه تا ۱۸ آبان ماه در جزیره حضور داشته و برنامه آن همه روز در ساعت ۱۷ و ۳۰ با استقرار در یکی از نقاط جزیره آغاز می شود.
وی افزود: این تماشاخانه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجراهای خود را برگزار می کند و 15 آبان در اسکله میرمهنا، دوشنبه در پارک مینا، سه شنبه در فرهنگسرای میلاد و چهارشنبه  در اسکله تفریحی فعالیت دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها