مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش:

ساماندهی قایق های تفریحی بدون هویت کیش آغاز شد



مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: در راستای اجرای دستورالعمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ساماندهی، بازرسی و ثبت قایق‌های تفریحی بدون هویت کلوپ‌‌های دریایی این جزیره آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی امامدادی»، مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: این ساماندهی با توجه رفع موانع احراز شرایط مالکیت شناورهای فعال متناسب با آیین نامه اجرایی ماده ۲۸  قانون دریایی ایران و اخذ مجوزهای لازم در خصوص ثبت ۲۵۰ فروندقایق های تفریحی زیر مجموعه کلوپ های دریایی کیش و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آب‌های داخلی و سرزمینی کشور  انجام می شود.

وی با بیان اینکه جهت تسهیل در فرایند بازرسی و ثبت شناورها و حذف تردد مالکین به مرکز استان از روز شنبه ۱۴آبان ماه فرایند بازرسی ایمنی و فنی با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی  انجام و از امروز فرایند صدور  گواهینامه ثبت شناوران در این اداره آغاز شده است .

امامدادی افزود: با توجه به استقرار تیم صدور تا پایان هفته جاری (۲۵ابان ) در این اداره لازم است صاحبان شناورها جهت تکمیل فرایند ثبت به همراه گواهینامه ایمنی صادر شده توسط موسسات رده بندی به محل این اداره مراجعه و از فرصت ایجاد شده استفاده کنند .

وی گفت:باثبت این قایق‌ها در سامانه جامع دریایی سازمان بنادر ودریانوردی و دریافت شما ه ثبت دائم مشکل تخصیص و دریافت سوخت این شناورها نیز مرتفع می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها