طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی نهایی شد



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از نهایی شدن طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در جلسات هفته جاری مجلس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت‌نیوز، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از نهایی شدن طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در جلسات هفته جاری مجلس خبر داد.

به نقل از تسنیم، ولی اسماعیلی درباره آخرین روند بررسی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، اظهار کرد: نمایندگان مجلس حدود 4 ماه پیش در جلسه علنی با اکثریت آرا به کلیات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی رأی مثبت دادند.

وی افزود: در همین زمان پس از تصویب کلیات وارد جزئیات شدیم که با ایراداتی که از سوی چند تن از نمایندگان مطرح شد ، طرح برای بررسی بیشتر به کمسیون اجتماعی بازگشت که این ایرادات در کمسیون بر‌طرف و طرح به صحن علنی ارجاع و از هفته گذشته وارد بررسی جزئیات آن در جلسه علنی مجلس شدیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: احتمالا کار بررسی بر روی جزئیات این طرح نیز هفته جاری در جلسه علنی به پایان خواهد رسید و طرح جهت بررسی و تایید به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

اسماعیلی تاکید کرد: با تصویب و اجرای طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، حدود 500 هزار کارگر ساختمانی که در نوبت برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی بودند، بیمه خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها