اعدام متجاوزان به دختر جوان در بندرعباس



صبح ساحل ، حوادث - 3 نفر متجاوز به عنف، شنبه گذشته در ملا عام در محله پشت شهر بندرعباس به دار مجازات آويخته شدند.همه چيز براي مراسم اجراي حکم اعدام مهيا شده بود از شب قبل مسوولان مربوطه با نصب بنر و نوشته هاي در خصوص جرايم متجاوزان، محل را براي اجراي حکم آماده کردند. صبح زود محل مملو از جمعيت شده بود و مسوولان مربوطه در محل حاضر شدند. لحظاتي بعد محکومان به اعدام از خودرو پياده و با سختي و با پاي هاي زنجير شده  به سمت محل مورد نظر  انتقال داده شدند.طناب بر گردن اين 3 نفر قرار گرفت و  حکم اعدام خوانده شد و ...

 شب وحشت

ساعت 5 و نيم بعدازظهرهيجدهم مهرماه سال 91،  صديقه  20 ساله از منزلش در روستاي  آبشورک به قصد رفتن به مرکز شهر به کنار خيابان اصلي آمد تا با خودروهاي عبوري به مقصد برود. خودروي پرايد سفيد رنگ چراغي داد و وي که فکر مي کرد اين خودرو  مسافرکش است دستش را به نشان ايستادن دراز کرد. خودرو با سه سرنشين ايستاد و وي غافل از حادثه اي که در انتظارش است  سوار خودرو  شد. هنوز از محل دور نشده بود که با صداي سرنشيني که در صندلي عقب نشسته بود  رشته افکارش بهم ريخت و با ديدن اسلحه کلت شوکه شد تا خواست دهانش را باز کند مرد جوان با صداي بلند و خشن، به زور سر او را به سمت زير صندلي خم کرد و با تهديد گفت که صدايش در نيايدو اگرنه، او را خواهد کشت. با صداي هق هق التماس مي کرد که با او کاري نداشته باشند اما گوش هاي شيطان صفتان انگار صداي او را نمي شنيدند تا آنکه ترمز خودرو شنيده شد.

 اعمال شيطاني

آن 3 نفر  دختر جوان را  به زور و تهديد  از خودرو پياده کردند و در تاريکي شب در پارک جنگلي  او را مورد آزار و اذيت قرار دادند. آنها پس از سرقت 20 هزار تومان از کيف قرباني او را با زور سوار خودرو کردند و از کارت عابر بانک وي نيز 120 هزار تومان برداشت کردند، چند بطرمشروبات الکلي در محله پشت شهر تهيه کردند و قرباني را به کوه هاي ايسين انتقال دادند،پس از انجام اعمال بي شرمانه، او را در ساعت 21 و 30 دقيقه در پليس راه قديم رها کردند.

 طرح شکايت

قرباني در حالي که وضعيت روحي نامناسب داشت خود را به خانواده اش رساند و به همراه يکي از اعضاي خانواده  با مراجعه به کلانتري  و طرح شکايت با موضوع «آزار و اذيت جنسي»، عنوان کرد که سرنشنيان يک دستگاه خودرو سواري پرايد سفيد رنگ، پس از انتقال او به پارک جنگلي و کوه هاي ايسين  با تهديد اسلحه مورد آزار و اذيت قرار داده ودر تاريکي شب رهايش کردند و از محل متواري شدند. اين قرباني در حالي که از ترس تمام بدنش به لرزه افتاده بود اين را هم اضافه کرد که آنها براي از بين بردن جرم ، قصد کشتن او را داشتند که بعد از مدتي از کشتن وي صرفنظر کردند.

 شناسايي متهمان

پرونده به شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب بندرعباس انتقال يافت و پس از چند روز هويت متهمان 22 تا  24 ساله، مشخص شد که اينها داراي سوابق چون سرقت  مسلحانه ، شرارت ، شرب و خمر و...در کارنامه خود دارند. اين 3 نفر شناسايي و دستگير شدند . آنهادر تحقيقات اوليه  پس از انکار جنايت و در بازجويي هاي بعدي با روبرو شدن با مدارک لازم،ناچار به اعتراف اعمال خود نمودند.

 سزاي عمل

به گزارش روابط عمومي دادگستري کل هرمزگان، حکم قصاص متهمان توسط دادگاه شعبه اول کيفري استان صادر شد و پس از اعتراض راي توسط متهمان، پرونده حکم به شعبه 11 ديوان عالي کشور ارسال گرديد که در آنجا نيز اين راي تاييد شد و  حکم با تنفيذ  رييس قوه قضاييه به دادگستري کل هرمزگان ، در صبح روز شنبه 24 آبانماه جاري به اجرا در آمد و کابوس شب قرباني به پايان رسيد.

 اجراي حکم قصاص در زندان بندرعباس

حکم قاتلي که در يک درگيري با چاقو مرتکب يک فقره قتل در روستاي آشکارا از توابع حاجي آباد شده بود صبح پنجشنبه 22 آبان در زندان بندرعباس به اجرا در آمد.به گزارش روابط عمومي دادگستري استان هرمزگان، قاتل «ب ـ ن» اواخر آبان سال 86 در يک درگيري فردي به نام « م ـ ب» را به قتل رساند. قاتل داراي سابقه محکوميت بوده و در زمان دستگيري نيز به دليل شرکت در نزاع در زندان جيرفت به سر مي برد، که پس از انتقال به حاجي آباد پرونده وي به اتهام قتل مورد رسيدگي قرار گرفت.پس از رسيدگي حکم قصاص وي در شعبه اول دادگاه کيفري استان هرمزگان صادر و پس از تائيد در شعبه 15 ديوانعالي کشور و تنفيذ رياست محترم قوه قضائيه و عدم رضايت خانواده مقتول حکم قصاص قاتل سحرگاه امروز با حضور خانواده مقتول به اجرا در آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها