عرضه ۲ هزار دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ در بورس کالا



بورس کالا یکشنبه ۴ دی میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید است. درصد پیش پرداخت سفارش خرید در این عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفند است.

        
به گزارش صبح ساحل، پیش فروش ایران خودرو مدتی است که عملی شده است . محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که در این میان پیش فروش ایران خودرو طرفدار زیادی دارد. پیش فروش ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.اما به راستی مزایای خرید خودرو به صورت اقساطی چیست و چرا اینچنین خریدی بهترین گزینه برای ماشین‌دار شدن قلمداد می‌شود؟در این مقاله سعی داریم درباره پاسخ به این پرسش مهم مطالب جامعی ذکر کنیم و با شما درباره شیوه خرید خودروهای جدید و زیبای ایران خودرو و سایپا یعنی تارا و شاهین به صورت اقساطی مواردی را در میان بگذاریم. اخیرا مبحث پیش فروش ایران خودرو در حال بررسی است و احتمال حذف این شرایط برای خریداران وجود دارد . پس خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مقاله را از دست ندهید و با دقت آن را تا انتها دنبال کنید.نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و سایپا این است که می‌توان با رقمی پایین‌تر خودرویی بهتر سوار شد.

بورس کالا یکشنبه ۴ دی میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید است. درصد پیش پرداخت سفارش خرید در این عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفند است.

 در این طرح فروش هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشد و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش ندارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها