لیگ برترفوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور

فولاد در دقایق پایانی از شکست فرار کرد



تیم نوجوانان فولاد هرمزگان درهفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان زیر ۱۷ سال باشگاه‌های کشور دربرابر تیم  پارسا مهر فارس به نتیجه مساوی یک یک دست یافت.
به گزارش صبح ساحل،  در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور ،  تیم های نوجوانان فولاد هرمزگان و پارسا مهر فارس در زمین تربیت بندرعباس به مصاف هم رفتند که درپایان دو تیم به   تساوی یک یک رضایت دادند. تیم فولاد که هفته قبل در تهران با یک گل مغلوب تیم تهرانی شده بود، برابر تیم پارسا مهر فارس قرار گرفت.
این بازی قرار بود در زمین نخل برگزار شود که  با مخالفت نماینده فدراسیون به زمین تربیت انتقال یافت. فولاد شروع خوبی داشت وچند موقعیت گل به دست آورد که مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت های گلزنی استفاده کنند و نیمه نخست بدون گل به پایان رسید. ‌فولاد در نیمه دوم هم رو به جلو بازی کرد و پارسا مهر به دنبال ضد حملات بود که توانست از این تاکتیک به گل برسد و در دقیقه ۷۷ به دنبال خطای مدافع فولاد روی بازیکن حریف در محوطه جریمه داور اعلام پنالتی کرد که  ضربه پنالتی را عیسی چوگانی وارد  دروازه فولاد کرد.

فولاد پس از دریافت این گل به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۸۲  اشتباه سنگربان تیم پارسا مهر در دفع توپ باعث شد توپ به مرتضی بلند نظر برسد و این بازیکن با ضربه دقیق توپ را به قعر دروازه فرستاد و بازی را به  تساوی کشاند. نتیجه یک یک تا پایان نود دقیقه باقی ماند و دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها