14

مهر

1403


فرهنگی و هنری

18 دی 1401 21:14 0 کامنت

احتمالاً متوجه شده‌اید که یکی پر طرفداران‌ترین سریال‌های تلویزیونی این روزها Squid Game بوده. این سریال درام و پر جنب‌وجوش از زمان اکران خود در 17 سپتامبر، جهان را در برگرفت است و به شماره 1 رسید.

        
به گزارش صبح ساحل، احتمالاً متوجه شده‌اید که یکی پر طرفداران‌ترین سریال‌های تلویزیونی این روزها Squid Game بوده. این سریال درام و پر جنب‌وجوش از زمان اکران خود در 17 سپتامبر، جهان را در برگرفت است و به شماره 1 رسید. 1 در 90 کشور در 10 روز و تبدیل شدن به بزرگترین برنامه پخش کننده غیر انگلیسی تاکنون. تد ساراندوس، مدیر ارشد محتوای Netflix حتی فاش کرد که این برنامه می‌تواند به بزرگترین برنامه تاریخ این پخش کننده تبدیل شود و از بریکرتون رکورددار فعلی پیشی بگیرد. این مجموعه جذاب یک بازی مرگبار و سبک بازی بتل رویال را به تصویر کشید، جایی که 456 نفر، همه با بدهی‌های عظیم روبرو هستند، با پرداخت 38 میلیون دلار زندگی خود را با قمار درگیر می‌کنند. در حالی که این طرح وحشی‌وار میلیون‌ها بیننده را به خود جلب کرده است، شخصیت‌ها حرفه‌ای نوشته شده و معضلات نشان داده شده به‌شدت طرفداران خود را درگیر خود کرد. پایان باز این سریال، بازی مرکب را در مورد تمدید احتمالی، در تب‌وتاب ذهنی مخاطبانش رها کرده است. در نوشتار فصل 2 سریال Squid Game همه آن چیزی را که در مورد فصل احتمالی سریال بازی مرکب می‌دانیم آورده شده است. بازی مرکب جدیدترین حس کره جنوبی است. یک مینی سریال 9 قسمتی که در نتفلیکس قابل مشاهده است و از طریق ژانر وحشت و هیجان‌انگیز به تاریک‌ترین قسمت جامعه کره جنوبی – و به‌طورکلی جامعه سرمایه‌داری می‌پردازد.

سریال بازی مرکب یک مجموعه واضح با بازیگران بزرگ، شخصیت‌های جالب، محیطی جذاب و بازی‌هایی است که در عین سادگی کشنده خود، جذاب هستند. بازی‌ها بسیار سیستماتیک عواقب کشنده را نشان می‌دهند. روی‌هم‌رفته سرگرمی‌های کره جنوبی مثل همیشه در این مینی سریال کره‌ای در سطح بالا قرار دارد.

دیدگاه ها (0)
img