12

مهر

1403


ورزشی

19 دی 1401 09:10 0 کامنت

به درخواست باشگاه شهرداری بندرعباس امیر خلیفه اصل از جمع نارنجی پوشان جدا شد.

 


به گزارش صبح ساحل، امیر خلیفه اصل که فصل گذشته شهرداری بندرعباس را به مرحله پلی آف رساند در این فصل عملکردش در نیم فصل نخست خوب نبود و این موضوع باعث شد تا با توافق طرفین و به درخواست باشگاه شهرداری بندرعباس این مربی از جمع نارنجی پوشان جدا شود.
تا قبل از این که جدایی خلیفه اصل جدی باشد گفته می شد که این مربی می خواهد روی نیمکت تیم استقلال ملاثانی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بنشیند اما این اتفاق هم نیفتاد و هنوز مقصد بعدی این سرمربی مشخص نیست.
از سوی دیگر برای هدایت نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس هم چند گزینه مطرح است که از بین آن ها می توان به جهانبخش جعفری و مهدی کریمیان و از بین مربیان بومی هم به عبدالرضا پور سبز علی و رضا نوری زاده اشاره کرد.
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از ۱۲ مسابقه گذشته خود با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهم گروه ب قرار گرفته است و در آخرین بازی نیم فصل فردا سه شنبه بیستم دی ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از تیم قعر جدولی مس نوین کرمان میزبانی خواهد کرد.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه ۱۳ و ۱۴ تیمی برگزار می شود که فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های ، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان و  پانیک تالش هم گروه است. در گروه دوم شهرداری بندرعباس با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر رقابت می کنند.

دیدگاه ها (0)
img