کودک7ساله هرمزگانی با ضربات میله، در آسانسور به قتل رسید

جنایتی هولناک از نامادری باردار



کودک7ساله هرمزگانی به دست نامادری سنگدل و به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسید. سامیار پس از بازگشت از مدرسه درون  آسانسور منزلش در نایبند شمالی با ضربات متعدد میله آهنی جان سپرد. 

 روز حادثه 

ساعت 17و 35 دقیقه 23 آذرماه سال جاری  فردی  با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت وبیان داشت که ساعاتی قبل پسر یکی از همسایگان طبقه پنجم در آسانسور گیر افتاده بود که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. مأموران با حضور در آپارتمانی در محله نایبند شمالی با کابین غرق در خون آسانسور روبرو شدند.بلافاصله  این حادثه به کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی استان هرمزگان  اطلاع داده شد. کارگاهان  پس از حضور درصحنه و پس از بررسی موضوع  دریافتند که با پرونده قتل پسربچه با شی برنده و تیز روبرو هستند.با دستور بازپرس کشیک دادسرای  بندرعباس  جسد سامیار برای تشخیص دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. 
این حادثه مأموران و بازپرس جنایی را در مقابل یک پرونده قتل  قرار داد. کارگاهان پلیس در تحقیقات اولیه  پس از بازجویی‌های از نزدیکان سامیار و همسایه‌ها  دریافتند  که در آن ساعت از روز به‌جز نامادری،فردی دیگری  در راهرو طبقه پنجم نبوده است.
  

سخنان نامادری

 این زن 29 ساله در بازجویی  مدعی شد:«ساعت 12 و  نیم چهارشنبه  مانند همیشه منتظر سامیار  بودم که از مدرسه به خانه بازگردد اما آن روز او دیر کرده بود، نگران شدم ،خواستم با آسانسور به طبقه پایین بروم شاید سامیار در آنجا مشغول بازی بود، تا دکمه آسانسور را زدم  سامیار غرق در خون را دیدم، نبضش را گرفتم ،نبض نداشت،حالش خراب بود، شوکه بودم، نمی‌دانستم چکار کن ، نفسم بندآمده بود بلافاصله به همسرم تماس گرفتم و ماجرا را به او بازگو کردم». 
  

 انکار و اعتراف هولناک 

کارآگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات ضد و نقیص  نامادری  وی  مشکوک و بررسی‌های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه پنجم دی‌ماه جاری با دستور قضائی  به اتهام قتل عمد،  زن جوان را بازداشت کردند. پزشکی قانونی نیز بعد از بررسی اعلام کرد  کودک پس از برخورد ضربات میله به سرش  به قتل رسیده است.نامادری که  4 ماهه حامله بوده است  در اعترافات اولیه‌اش در مقابل کارگاهان  منکر قتل شد اما پس از رؤیت مدارک و مستندات در نهایت به قتل پسر همسر خود اعتراف کرد. زن جنایتکار که بی‌وقفه گریه می‌کرد گفت :»سال 99 با پدر سامیار که از همسرش  جداشده بود  ازدواج کردم و بیشتر اوقات سامیار نزد ما بود ، اکثر مواقع حس می‌کردم  حضور او مانعی برای تداوم محبت‌های همسرم است ، حدود 4 ماهه باردارم در این مدت دچار افسردگی بارداری شدم ، سامیار بازیگوش بود و می‌خواستم او را  از سر راه زندگی‌ام بردارم، از همین رو تصمیم گرفتم جان وی را بگیرم، آن روز پس از شنیدن صدای آسانسور، میله‌ای را از جعبه‌ابزار برداشتم  و جلوی آسانسور قرار گرفتم تا درب آن باز شد بلافاصله با دیدن سامیار حدود 8 ضربه به سر او وارد و او را مجروح کردم.... پس‌ازآنکه پیکر نیمه‌جان او را در آسانسور رها کردم به همسرم که در محل کارش بود تماس گرفتم و سپس برای صحنه‌سازی وی، یک حادثه جلوه دادم ....آن روز دچار جنون شده و درحالی‌که به‌شدت عصبانی بودم جان کودک بی‌گناه را گرفتم و حالا به‌شدت پشیمان هستم».
  

روایتی از ماجرا به نقل از رییس پلیس هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری، رئیس پلیس استان هرمزگان، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبر واصله از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع فوت مشکوک پسر بچه ای 7 ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام که در ابتدا، بنا به اظهارات نامادری کودک و برخی همسایه ها، پسر بچه به علت گیر کردن در لابه لای آسانسور و هنگام بالا رفتن با دیوار دور آسانسور برخورد کرده که فوری توسط پدرش به بیمارستان منتقل، و پس از مدت کوتاهی در آنجا فوت می نماید.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دو تیم از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به همراه عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و پس از اثر برداری و بازدید از صحنه و معاینه اولیه جسد، احتمال وقوع قتل متصور شد.این مقام انتظامی استان بیان کرد: برابر اطلاعات به دست آمده پسر بچه به همراه نامادری و پدر خود در طبقه 5 ساختمان زندگی می کرده که در ساعت ۷:۳۰ صبح به مدرسه عزیمت و در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر پس از تعطیلی مدرسه توسط سرویس تا ورود به ساختمان توسط راننده سرویس همراهی شده است و در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه جسد بی جان وی توسط یکی از همسایگان در آسانسور طبقه همکف دیده شده است.فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: به جهت اثبات فرضیه قتل یا وقوع حادثه، تیم های مختلفی از کارشناسان اداره آتش نشانی، کارشناس فنی آسانسور و مسئول پزشک قانونی در محل حادثه حاضر و از نظرات کارشناسی آنان بهره برداری شد که اولین فرضیه مبنی بر خرابی آسانسور از نظر کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی منتفی شد.

سردار جعفری با اشاره به وجود تردید در غیرعمدی بودن این حادثه برای ماموران، بیان کرد: چندین مرتبه بازدید از صحنه آسانسور و منزل شاکی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و کارشناس بیولوژی جنایی و اخذ نمونه های بیولوژی انجام و در صحنه وجود لکه های خون در کابین آسانسور و مقدار بسیار جزئی در اطراف در ورودی خانه طبقه پنجم یافت شد که پس از تشکیل کارگروه تخصصی در پلیس آگاهی و بازدید مجدد از منزل شاکی توسط اکیپ بررسی صحنه جرم لکه بسیار کوچکی از ماده ای قرمز رنگ در آشپزخانه یافت شد که از آن نمونه برداری و به آزمایشگاه بیولوژی ارسال و نمونه های اخذ شده از صحنه (داخل آسانسور – درب ورودی و نمونه موجود در آشپزخانه و نمونه خون مقتول) توسط کارشناس آزمایشگاه جنایی مورد بررسی فنی قرار گرفت و ظن کارآگاهان نسبت به نامادری پسر بچه بیشتر شد.این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی اولیه و تحقیق صورت گرفته از نامادری پسر بچه و با توجه به تناقض گویی های وی و مواجه شدن با دلائل قوی و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و معترف شد پس از ازدواج با شوهرش و حضور فرزند وی در منزل و توجه بیشتر همسرش به این پسر، کم کم باعث شد که شوهرش نسبت به او بی توجه شود و این مسئله روی او تاثیر منفی گذاشته و انگیزه برای قتل پسر شوهرش  تقویت شد.

سردارجعفری افزود : نامادری در ادامه اعترافات جنایت هولناک خود اقرار کرد در روز حادثه یک میله T شکل که در جعبه ابزار شوهرش بوده است را برداشته و پس از آن که کودک با آسانسور به طبقه پنجم آمده و زمانی که آسانسور ایستاده است وی را با میله ای که در دست داشته 7 الی 8 ضربه به ناحیه سر  وارد کرده و  سپس از آسانسور خارج و دکمه (G) را زده و آسانسور را به طبقه همکف هدایت کرده است.فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: پس از اقرار صریح و روشن قاتل، با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و همچنین دادستان شهرستان بندرعباس صحنه وقوع قتل بازسازی گردید و متهم با دستور مقام قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

روزنامه صبح ساحل

منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها