طرح کالا برگ الکترونیک قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی را ثابت نگه می‌دارد



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، ثبات قیمت کالاهای مصوب و استفاده زودتر از موعد یارانه را از مزیت‌های کالابرگ الکترونیک عنوان کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، مجتبی معین وزیری روز یکشنبه در خصوص مزیت‌های طرح کالا برگ الکترونیک اظهار کرد: این طرح یک ماه زودتر امکان استفاده از یارانه را برای خانوارهای استفاده کننده فراهم می‌کند و از سویی هم قیمت‌ها را در زمان اجرا برای مردم ثابت نگه می‌دارد.

وی ادامه داد:ش هنگامی که طرح پرداخت یارانه آغاز شد ۴۵ هزار تومان پرداختی ارزش بالایی داشت که در گذر زمان از ارزش آن کاسته شد اما دولت در طرح کالا برگ الکترونیک قیمت ۱۰ قلم کالای اعلام شده را برای مردم ثابت نگه می‌دارد.

وی اضافه کرد: چنانچه قیمت کالا در این زمان بر اثر سیاست‌های دولت افزایش یابد تفاوت قیمتی آن با شهریور ۱۴۰۰ که به عنوان قیمت پایه این اقلام اعلام شده توسط دولت پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: همچنین چنانچه خانواری با استفاده از یارانه خود کالا یا کالاهایی را خریداری کند و مبلغی از یارانه‌ باقی بماند، مبلغ باقی مانده در زمان واریز نقدی یارانه‌ها قابل برداشت است.

استاندار هرمزگان ۲۷ دی‌ماه آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار (شما) در این استان را اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها