12

مهر

1403


ورزشی

03 بهمن 1401 10:19 0 کامنت
یک دوره مسابقات شطرنج  با شرکت دوازده شطرنجباز در محل خانه شطرنج جاسک برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، به همت  هیات شطرنج و با همکاری اداره ورزش و جوانان جاسک یک دوره مسابقات شطرنج  با شرکت دوازده شطرنجباز در محل خانه شطرنج جاسک برگزار شد. 
این مسابقات در پنج دور  و به روش سویسی برگزار شد و  در پایان محمود عبدالهی مقام اول را کسب کرد. محمد حیدی  دوم شد و حسین دوستی زاده مقام سوم را کسب کرد. 
پیرداد لاهی رئیس هیات شطرنج جاسک گفت:  طبق تقویم هیات شطرنج ، مسابقات هفتگی شطرنج در خانه شطرنج برگزار می شود و در دهه فجر هم  مسابقات قهرمانی شطرنج جاسک شروع خواهد شد. 
وی گفت : شطرنج جاسک متحول شده است،  چون استعداد های خوبی در این رشته فکری داریم و با تفاهم نامه ای که بین هیات شطرنج جاسک و کانون پرورشی کودکان انجام داده ایم ، آموزش شطرنج نیز در دستور کار این هیات قرار گرفته است.
  رئیس هیات شطرنج شهرستان جاسک بیان داشت : 
از اداره ورزش و جوانان جاسک به خاطر این که مکانی مستقل برای برگزاری مسابقات و‌ آموزش شطرنج در اختیار این هیات قرار داده است تشکر می کنم. 
پیرداد لاهی گفت : جوانان شهرستان از شهر تا روستاها مشتاق این رشته ورزشی شده اند و  باید  برای گسترش ورزش فکری شطرنج برنامه ریزی کنیم.
وی اظهار داشت: اعضای هیات شطرنج جاسک در کنار بنده شبانه روزی تلاش می کنند تا این رشته ورزشی را در سطح شهرستان گسترش دهند. 
ریس هیات شطرنج جاسک گفت:  شطرنج جاسک در سطح استان و حتی کشور صاحب مقام است و در زمان تصدی بنده در راس این هیات ورزشکاران رشته شطرنج در مسابقات استانی و کشوری حضور فعالی دارند.
وی از مسئولین شهرستان جاسک خواست تا  حامی شطرنج جاسک باشند. پیرداد لاهی گفت: برای گسترش شطرنج در بین بانوان برنامه ریزی خوبی  شده است  و مسابقات بانوان در دستور کار این هیات قرار گرفته است.
 
 
دیدگاه ها (0)
img