مدیرعامل این پالایشگاه  تشریح کرد

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس از فردا



مدیرعامل نفت ستاره خلیج‌فارس از جذب ۵۰۶ نفر نیروی مهارتی و کارشناسی و از طریق برگزاری آزمون سراسری خبرداد که از این تعداد ۳۳۸ نفر نیروی کارشناسی و ۱۶۸ نفر نیروی مهارتی (دیپلم) استخدام می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا جعفر پور گفت: جذب نیرو در شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از مدت‌ها پیش مطرح بود که  برای تأمین نیروی انسانی شیفت چهارم و البته برای تأمین کمبود نیروی انسانی موردنیاز  روز کار، از طریق آزمون  استخدامی، نیروی مناسب جذب گردد.

وی زمان ثبت‌نام در این آزمون را از تاریخ هفتم اسفندماه  به مدت 10 روز (16 اسفند)  اعلام کرد و افزود: داوطلبان علاقه‌مند شرکت در این آزمون می‌بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت آزمون استخدامی سازمان سنجش به نشانی org.sanjesh.www و مطالعه دقیق دفترچه آزمون، از تمامی شرایط و ضوابط مربوطه آگاه شده و درصورتی‌که خود را واجد تمامی آن شرایط یافتند، نسبت به انجام نام‌نویسی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

جعفر پور با اشاره به برگزاری آزمون در اواخر اردیبهشت‌ماه 1402 گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب  حداکثری نیروی ماندگار در استان است که متقاضیان اکثر رشته‌ها به‌جز رشته مهندسی شیمی به‌طور 100 درصد بومی خواهند بود. وی ادامه داد: حدود ۲۳۰ نفر متقاضیان مهندسی شیمی می‌توانند  از سایر نقاط کشور نیز در این آزمون  شرکت نمایند ولیکن اولویت جذب  با نیروی بومی با ضریب امتیاز ۱/۳۵ در نظر گرفته‌شده است. به گفته جعفر پور  ۱۶۸ نفر نیروی مهارتی و دیپلم در رشته‌های  برق ، تأسیسات، مکانیک، جوشکاری و...  و حدود  ۳۳۸ نفر نیروی کار کارشناسی در انواع رشته‌ها اعم از حسابداری، بازرگانی ،مهندسی شیمی ، مهندس مکانیک، انواع گرایش‌های شیمی و...... خواهند بود.

مدیرعامل نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: شرایط سنی داوطلبان و دیگر شروط آزمون با جزئیات کامل در دفترچه‌های آزمون آورده شده است. وی ادامه داد:  سه برابر نیروی  انسانی موردنیاز مهارتی( دیپلم ) و کارشناسی پس از برگزاری آزمون کتبی برای راه‌یابی به مراحل مصاحبه، معرفی خواهند شد.‌ نیروهای مهارتی پس از اعلام قبول‌شدگان سه برابر ظرفیت ضمن فراگیری آموزش‌های لازم  زیر نظر این پالایشگاه و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و سایر ادارات ذی‌ربط ،  از طریق مصاحبه نهایی انتخاب می‌شوند.

جعفر پور افزود: در این رابطه از هر سه نفر پذیرفته‌شده در مرحله اول یک نفر که بهترین مهارت و نمره کتبی را کسب کرده باشد جذب پالایشگاه خواهد شد و برای نیروی کارشناسی هم ابتدا به مأخذ سه برابر از طریق آزمون کتبی نفرات مشخص خواهند شد و نفرات برتر و شایسته از طریق مصاحبه انتخاب خواهند شد.وی بار دیگر خاطرنشان کرد که ثبت‌نام صرفاً از طریق سایت سنجش انجام می‌شود و هیچ سایت یا پایگاه دیگری در این خصوص مجوزی برای ثبت‌نام در آزمون و یا استخدام ندارد.

وی با تأکید بر هوشیاری مردم در مقابل افراد سودجو، گفت هیچ مکانیزم دیگری برای استخدام در این شرکت وجود ندارد و مردم باید مراقب سوءاستفاده افراد سودجو باشند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها