کشف 507 هزار لیترگازوئیل قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تشدید طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و کشف 507 هزار لیترگازوئیل قاچاق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با استفاده از کلیه توان رزمی و با بکارگیری ظرفیت تیم عملیاتی شهرستان، یگان امداد، پاسگاه قلعه قاضی، پاسگاه حسنلنگی با پشتیبانی عوامل دریابانی موفق برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت در حوزه ساحلی شرق شهرستان بندرعباس گردیدند.
 
وی افزود: مأموران با رصد تحرکات قاچاقچیان و شناسایی چندین محل دپو سوخت درچندین عملیات منسجم و مقتدرانه در حوزه ساحلی شرق شهرستان، موفق به کشف 13عدد مشک ماری، 4عدد مشک معمولی ومقدار 507 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه دراین خصوص13 نفرمتهم دستگیرشدند، تصریح کرد: در اجرای این طرح تعداد 5 دستگاه کامیون و 9 دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 
به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 136 میلیارد و 485 میلیون ریال برآورد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها