۶ فروند قایق غیر مجاز در جزیره قشم توقیف شد



قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۶ فروند قایق غیر مجاز در حال سرویس دهی نا ایمن به گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به این جزیره توقیف و به پارکینگ دریابانی منتقل شدند.

به گزارش صبح ساحل، «حجت‌ الاسلام محمد سعید آخوندی»، قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: حفظ سلامت گردشگران و مسافرین نوروزی ورودی به جزیره قشم نگین خلیج فارس خط قرمز ستاد اجرایی خدمات سفر در این جزیره است و در این زمینه هیچگونه مدارا و مماشاتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: از تمامی گردشگران و مسافران نوروزی  ورودی به سرزمین آب و آفتاب در خواست می کنیم برای حفظ سلامت خود، خانواده‌ و همسفرانشان از سوار شدن بر شناورهای غیر مجاز خودداری کنند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: شناورهای مجاز در تمامی اسکله‌ های گردشگری و سایت‌ های ساحلی جزیره قشم فعال هستند و گردشگران می توانند با اطمینان خاطر از خدمات آنان بهره بگیرند و تجربه تفریحات دریایی لذت‌ بخشی را در امنیت کامل داشته باشند.

یادآور می شود، در آستانه نوروز ۱۴۰۲ یک خانواده به واسطه سوار شدن بر قایق‌ های غیرمجاز و ناایمن در معرض خطر غرق شدگی قرار گرفته بودند که با هوشیاری کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نجات یافته در سلامت کامل به ساحل بازگردانده شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها