ستاره سنگین وزن از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد



امیرحسین زارع به دلیل درگیری در جریان بازی کشتی در اردوی تیم ملی با یکی از هم تیمی های خود موقتا از اردو کنار گذاشته شد.

     
به گزارش صبح ساحل، در حالی که تیم ملی کشتی آزاد خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، دیگر مدعیان تیم ملی که حتی قرار نیست در این رویداد به میدان بروند، از روزهای نخست نوروز در اردو حضور دارند. 

امیرحسین زارع که سال قبل به مدال برنز جهان رسید و امسال نیز یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی است، در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی با یکی از هم تیمی های خود درگیری لفظی پیدا کرد. 
در حالی که این درگیری خیلی زود ختم به خیر شد و دو کشتی گیر بعد از چند دقیقه با یکدیگر آشتی کردند، اما پژمان درستکار سرمربی تیم ملی تصمیم گفته برای زارع که شروع کننده درگیری بوده، تنبیه سفت و سختی در نظر بگیرد.

1745882

با نظر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرحسین زارع به صورت موقت از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد و حالا باید دید برای اردوهای بعدی زارع به کمپ تیم های ملی بازخواهد گشت یا خیر.
دلیل این تصمیم پژمان درستکار، برقراری نظم و انضباط در اردوی تیم ملی است و باید دید زارع چه زمانی شانس بازگشت به اردوی تیم ملی را خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها