13

مهر

1403


ورزشی

26 فروردین 1402 20:47 0 کامنت

تیم فوتبال پیشکسوتان پنج نفره خورشید بندرعباس قهرمان مسابقات چهارجانبه یادواره مرحوم  غلام نصیبی شناخته شد.

به گزارش صبح ساحل،  تیم فوتبال پنج نفره خورشید در مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم  غلام نصیبی به عنوان قهرمانی دست یافت.در این مسابقات که از سوی باشگاه خورشید یادواره  مرحوم  غلام نصیبی در زمین ورزشی این باشگاه برگزار شد تیم های یاران، سینگو، دلفین و خورشید با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات تیم خورشید با برتری مقابل حریفان خود عنوان قهرمانی را به دست آورد.  تیم های دلفین و سینگو به ترتیب  دوم و سوم شدند.


تیم خورشید در شب اول این مسابقات به مصاف دلفین رفت و با گل‌های علی جوام، علی جعفری و محمد رضا عابدینی تیم دلفین را سه بر صفر پشت سر گذاشت.


در دیدار دوم تیم سینگو به مصاف یاران رفت و بازی زیبایی را ارائه کردند و با درخشش اسحق ویژه که سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند چهار بر صفر تیم یاران را تسلیم خود کردند. ابراهیم طاهری زننده یکی دیگر از گل های سینگو بود. درشب دوم خورشید طوفانی شروع کرد وعلی جوام دراین شب با به ثمر رساندن چهار گل بهترین بازیکن میدان بود و محمد رصاعابدینی دیگر گل خورشید را به ثمر رساند.


در شب سوم یاران و دلفین به میدان رفتند. یاران که دو بازی قبلی خودرا واگدار کرده بود برای اعاده حیثیت پا به میدان گذاشت و چندین موقعیت گل روی دروازه دلفین ایجاد کردند که تمامی این موقعیت ها به هدر رفت و دلفین با تک گل محمد رشت به پیروزی دست یافت.


تیم خورشید در آخرین دیدار خودبه مصاف سینگو رفت در این دیدار بازیکنان خورشید کار سختی در پیش نداشتند و برای قهرمانی با خیالی راحت بازی را دنبال کردند و درپایان با گل های علی جوام دو گل ، علی جعفری و حسین اورنگی ، بازی را چهار برصفر به نفع خود به پایان رساندند.


مراسم پایانی با حضور احمد مرادی نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی، عبدالحمید سعیدیان پیشکسوت بزرگ ورزش استان، حمید رضا سایبانی مدرس فدراسیون فوتبال ، عباس سرخاب مربی تیم ملی جوانان، علی دمادم مدیرعامل باشگاه خورشید و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد و  از پیشکسوتان و بازیکنان با هدایایی تجلیل به عمل آمد. علی جوام با ۷ گل زده به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد‌. مرحوم غلام نصیبی سال ها به عنوان بازیکن درتیم خورشید توپ زد وتا زمانی که زنده بود از این تیم جدا نشد. روحش شاد یادش گرامی باد.

دیدگاه ها (0)
img