توسط کوهنوردان باشگاه جرون انجام شد

صعود به قله ۳۱۲۵ متری بونه 



تیم کوهنوردی باشگاه ساحل نوردان خطه خلیج فارس، جِرون به قله بونه صعود کردند. 
  
به گزارش صبح ساحل، این تیم به سرپرستی  قاسم رسانه موفق شدند از مسیر روستای بخوان، بخش فارغان به قله بونه به ارتفاع ۳۱۲۵ متر صعود نمایند.
کوهنوردان،  مسافتی ۷ ساعته را تا محل کمپ پیمایش نمودند و شب را به صورت کمپینگ در کنار چشمه "هوکلاغ" در ارتفاع ۲۵۰۰ متری گذراندند.
کوهنوردان بعد از آن در مسیری که فاقد پاکوب بود پس از چهار  ساعت پیمایش، موفق به صعود به قله بونه شدند و در مجموع رفت و برگشت مسافت ۲۳ کیلومتری کوهستان بخوان را پیمایش نمودند.
در این برنامه فریبرز باقرزاده همائی به عنوان راهنما، عبداله رسانه به عنوان مسؤل فنی و امدادگر، حسن مظفری تختی به عنوان عقب دار و  دریا رسانه مسؤلیت روابط عمومی و همنوردان فائقه انصاریان، مریم انصاریان،  عذرا زندآستا، فروغ دریس، افسانه منصوری،  مهسا رئیسی، راضیه امیری طاهری،  الهام‌ خازن، الهام عتيقه زاده، مرضیه جعفریان، مهین رسانه، فهیمه آبسالان، مژگان عامری، مریم شیخی، حلیمه افراز نارویی، سلیله احمدی، عبداله مشت زن، مجید سنبلی، غلامرضا شیخی،  محمدرضا شیخی، ایمان پیش بین، مهدی حسن نژاد بندری، علیرضا جان فزا، علی مرادی زاده، احمد مصلحی  جعفر مصلحی، احمد کرمیان و  سعید وکیلی بودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها