یک فروند قایق به همراه یک دستگاه تور پرساین غیر مجاز در جاسک توقیف شد



سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف یک فروند قایق بی‌هویت به همراه یک دستگاه تور پرساین غیر مجاز خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سروان مهرداد رامش جان»، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان صبح امروز (۲۷ اردیبهشت ماه) در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی نارضایتی های اخیر جامعه صیادی و در ادامه عملیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در شرق استان یک فروند قایق بی هویت که به صید غیر مجاز مبادرت کرده بود را توقیف کرد.

وی افزود: در این عملیات که توسط پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان جاسک صورت گرفته است یک دستگاه تور پرساین و یک نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اضافه کرد: کلیه کشفیات و توقیفات دراین خصوص ضمن تشکیل پرونده، به مرجع قضایی ارجاع جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شده است.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در پایان گفت: شماره تلفن ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است. گفتنی است در چند روز گذشته نیز با عملیات های یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و در پی گزارش های جامعه صیادی و نارضایتی آن‌ها دو فروند لنج پرسیانر نیز در شرق استان توقیف شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها