یک فروند لنج و یک فروند قايق فاقد هويت در آب‌های شرق هرمزگان توقيف شد



سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: 1 فروند لنج و 1 فروند قايق فاقد هويت از سوی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در آب‌های شرق استان(سیریک و جاسک) توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سروان مهرداد رامش جان»، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به گشت این یگان با یک فروند شناور نیمه سنگین (مرصاد) و دو فروند گلف سازمانی به حوزه استحفاظی دریایی شرق استان در راستای حفاظت از منابع آبزیان گفت: این یگان در حین گشت‌زنی به طور مستمر و مداوم در منطقه خور آذینی به 1 فروند قایق 200اسب بخار فاقد هویت و سرنشین برخورد و در بازرسی از شناور مذکور تعداد 1دستگاه تور پرساین غیر مجاز و 1 جفت تخته ترال به همراه تور مربوطه کشف و بلافاصله توقیف شد.

وی افزود: همچنین نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در پی گشت خودرویی در منطقه جاسک و در منطقه اسکله اداره بندر به 1 فروند لنج فاقد هویت همراه با 2طاقه تور منوفلامنت غیرمجاز برخورد و توقیف کردند.

رامش جان اضافه کرد: شناورها و ادوات مکشوفه توقیف، به پایگاه دلالت و در این راستا پرونده تشکیل و جهت برخورد و سیر مراحل قانونی به مرجع محترم قضایی ارجاع و در حال رسیدگی و اقدام لازم است.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در پایان گفت: شماره تلفن ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها