رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

استان فقط 4 دستگاه ام آر آی فعال دارد



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در تلاشیم تا 3 دستگاه ام آر آی جدید را در هرمزگان راه اندازی کنیم اما اکنون هرمزگان فقط 4 دستگاه ام آر آی فعال دارد.

       

به گزارش صبح ساحل، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز در بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر هرمزگان فقط 4 دستگاه ام آر آی فعال دارد که دو دستگاه در بندرعباس در بیمارستان های صاحب الزمان و خلیج فارس (تأمین اجتماعی) و دو دستگاه دیگر نیز در بندرلنگه و میناب است.

به گفته وی، ام آر آی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال تزریق گاز هلیوم در مرحله نهایی است و بزودی وارد مدار خدمت رسانی خواهد شد.

جاویدان همچنین از راه اندازی دو مرکز ام آر آی در شهرستان های قشم و پارسیان هرمزگان تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: از حضور بخش خصوصی در ارائه خدمات درمانی در هر بخشی در هرمزگان استقبال می کنیم و آماده همکاری همه جانبه به منظور ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مورد بیمارستان ارتش نیز گفت: این بیمارستان به لحاظ عمرانی تکمیل شده و پیگیر تجهیز آن هستیم و مسؤولان وزارت بهداشت قول اختصاص تجهیزات به این بیمارستان را داده اند تا بتوانیم این بیمارستان را نیز در بندرعباس فعال کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها