پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در هرمزگان



رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از بازدید محسوس و غیر محسوس بیش از هزار واحد صنفی در رسته های مختلف و پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در سطح استان خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهدی بشارتی صبح امروز (۲۳ خردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای جلوگیری از هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی و متخلف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا کردند.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح ضمن بازدید میدانی محسوس و غیرمحسوس از هزارو ۲۴۵ واحد صنفی، در این رابطه ۳۰ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم توجه به تذکرات قانونی پلیس و وجود ناهنجاری های اجتماعی شناسایی و پلمب کردند.

این مسئول انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای این طرح ۴۲۱ واحد صنفی تذکر کتبی و شفاهی دریافت و به ۶۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطار مبنی بر پلمب در صورت رؤیت دوباره تخلف داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم ولایی و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در صنوف مختلف، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها