اجتماعی
«اینجا امکانات نداریم، فقط دعا کنید تا میناب زنده بمونه. همکاران من تمام تلاش خودشون را انجام دادن و مریض نبض داره. فقط باید سریع اعزام بشه». و جوانی که سر بر زانو گرفت تا خانواده اشکش را نبیند و بغض همدردی که بر گلوی هر نظاره گر آن صحنه بود. نمیدانم این چندمین همراه بیماری است که در کشاکش اضطراب و دلهره مرگ یا ادامه حیات عزیزش باید فشار روحی شنیدن این جملات را تحمل کند. در همین ابتدا مراتب سپاس و امتنان خودم را از زحمت کشان، پزشکان ،پرستاران و پرسنل مرکز درمانی سیریک ابراز می کنم. آگاهانه لفظ بیمارستان را اطلاق نکردم. شاید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یا افراد دیگری به ما بگویند اینجا یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی است!
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بازگشایی سفارت دانمارک در تهران
بیانیه مشترک سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران
برقراری پرواز از جنوب ایران به نجف و بغداد
فضای پروازی غرب کشور ۲۴ ساعته میشود
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان
داور فینال جام جهانی قاضی دیدار ایران و مصر شد
معضل چندماهه فاضلاب در بندرعباس؛ پیگیریهای اهالی بلوار گاز بینتیجه ماند
تقدیر از معاون فرهنگی و امور جوانان هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید
فیش حقوقی بازنشستگان و مستمریبگیران در دسترس قرار گرفت
مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تمدید شد
اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع بندرعباس
۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است
۶ کشته و ۲ مجروح در تصادف پژو ۴۰۵ با کامیونت امدادخودرو در محور کهورستان ـ لار
دستور بازنگری در افزایش قیمت خودرو/ نرخهای جدید باید از سایتها حذف شوند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید