آپدیت جدید مایکروسافت برای ویندوز ۱۱ تا پایان سال ۲۰۲۳



مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای ویندوز ۱۱ در پایان سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، با افزایش شایعات در مورد انتشار "ویندوز ۱۲" برای سال آینده، مایکروسافت تایید کرده است که تا پایان سال میلادی جاری آپدیت جدید Windows ۱۱، ۲۳H۲ عرضه خواهد شد.

مایکروسافت هنوز محتویات مربوط به این به روز رسانی را فاش نکرده، اما چند ویژگی در اختیار این شرکت قرار دارد که هنوز معرفی نشده و یکی از این موارد جدید Windows Copilot است که از فناوری مولد GPT AI استفاده شده در Bing و Microsoft (Office) ۳۶۵ استفاده می‌کند و امکان داشتن یک دستیار شخصی در سطح سیستم عامل را برای کاربر فراهم می‌کند.
 
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید به آن توجه کنید نسخه بعدی File Explorer است که شامل برگه ها، موارد دلخواه و ظاهری مدرن می شوند. در همین حال، گیمر‌ها ممکن است از تنظیمات نورپردازی RGB بومی که به ویندوز ۱۱ می‌آید لذت ببرند. سایر ویژگی‌های موجود شامل پشتیبانی داخلی RAR و ۷ zip و حالت تاریک برای Paint است.

به‌روزرسانی جدید ویندوز Windows ۱۱، ۲۳H۲ با دانلود در سیستم‌هایی که نسخه فعلی، ۲۲H۲ را اجرا می‌کنند، کار خواهند کرد، اما تا زمانی که مایکروسافت آماده انتشار آن شود، غیرفعال می‌ماند. پس از آن یک بسته فعال‌سازی کوچک به نام eKB مانند یک سوئیچ اصلی عمل و ویژگی‌های جدید را برای سیستم عامل فراهم می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها