مهلت ثبت نام ایران خودرو تمدید شد



با وجود اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام ایران خودرو بود، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای مهلت تکمیل ثبت نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ایران خودرو را تا روز دوشنبه ۱۶ مردادماه تمدید کرد.

به گزارش صبح ساحل، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ایران خودرو با عرضه خودروهای هایما، دنا، سورن پلاس و پژو ۲۰۷، تارا و وانت آریسان تا روز دوشنبه شانزدهم مردادماه ادامه دارد.

فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو مرداد 1402 که طی آن خودروهای هایما، تارا و وانت آریسان به قیمت مصوب کارخانه عرضه شده است را بخوانید. موعد تحویل فروش فوری ایران خودرو نیز 3 ماهه است.

22

پیش‌فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲

در طرح پیش‌فروش ایران خودرو پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ توماتیک، سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس  عرضه شده است. موعد تحویل نیز دی و آذرماه سال جاری است.

23

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو مرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودروساعت ۲۴ امروز (۱۱ مرداد) به پایان خواهد رسید.

پیش‌فروش و فروش فوری ایران خودرو برای چه کسانی است؟

ثبت نام فوق‌العاده ایران خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها به عنوان منتخبین بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ به این شـرکت اعلام شده است.

همچنین ثبت نام پیش‌فروش ایران خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها به عنوان منتخبین بخش سوم اولویت‌های پاییز و بخش اول اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ بـه این شرکت اعلام شـده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها