13

مهر

1403


ورزشی

03 شهریور 1402 19:18 0 کامنت

دوره  داوری درجه سه فوتبال در شهر رویدر برگزار شد.

  
به گزارش صبح ساحل، احمد محمد حسینی رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرخمیر گفت: دوره  داوری درجه سه فوتبال پس از ۱۸ سال  در شهر رویدر برگزار شد.
وی بیان داشت: اولین دوره داوری درجه سه فدراسیون فوتبال به میزبانی رویدر ۱۸ سال پیش برگزار شد و اکنون پس از ۱۸ سال شاهد برگزاری دومین دوره داوری درجه سه در شهر رویدر هستیم.
محمد حسینی گفت : این کلاس با درخواست هیئت فوتبال شهر رویدر و با حمایت های شهردار و اعضای شورای رویدر با حضور ۲۵ شرکت کننده برگزار شد و امیدوارم که داوران شرکت کننده در این دوره جواب زحمات مسوولان شهر خود را با قضاوت خوب خودشان بدهند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرخمیر بیان داشت : جا دارد از حمایت های خوب هیئت فوتبال و کمیته داوران استان به خاطر گرفتن سهمیه این دوره تشکر کنم.
وی از عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال که کار تدریس این کلاس را بر عهده داشتند تقدیر کرد و همچنین از کوروش شعبانی مدرس آمادگی جسمانی دوره هم تشکر می کنم.
مراسم اختتامیه این دوره باحضور قاسم رنجبریان رئیس ، اصغر معماری دبیر، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران و محمد میرسکنا مسوول آی تی هیئت فوتبال هرمزگان، صدیق علی نیا رئیس شورا ، احمد درخواه رئیس هیات فوتبال  اعضای شورای شهر  و رئیس اسبق شورای شهر رویدر و عضو شورای ورزش برگزار شد که قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان گفت: همان گونه که همیشه گفته ام  آموزش از اولویت های هیئت فوتبال استان است و تاکنون هر درخواستی از سوی روسای هیئت های شهرستان ها در زمینه دوره های داوری و مربیگری داشته ایم آن را در کمترین زمان ممکن اجرایی کرده ایم.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان در مورد درخواست هیئت فوتبال شهر رویدر و رئیس شورای شهر رویدر در مورد برگزاری دروه مربیگری در رویدر هم گفت : با توجه به این که تقویم خودمان را بسته ایم اما اگر شرایط در رویدر فراهم شود این قول را خواهم داد که دوره مربیگری را در این شهر برگزار کنیم‌.
اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان هم گفت: باید تشکر کنم از کمیته و دپارتمان داوری استان که تلاش کردند مجوز برگزاری این کلاس را در شهر رویدر بگیرند.
وی بیان داشت: از مسئوولان شهر رویدر هم به خاطر فراهم نمودن امکانات لازم برای برگزاری این دوره داوری درجه سه هم تقدیر می کنم و همچنین از عبدالمجید معماری مدرس دوره و کورش شعبانی مدرس آمادگی جسمانی هم تقدیر می کنم.
صدیق علی نیا رئیس شورا شهر رویدر هم در مراسم اختتامیه دوره داوری درجه سه بیان داشت : از زمانی که قاسم رنجبریان ریاست هئیت فوتبال استان هرمزگان را به دست گرفتند شما رشد و ترقی فوتبال در این استان بوده ایم و نگاه ایشان در پیشرفت فوتبال به جایجای استان حتی دور ترین نقاط می باشد.
رئیس شورا شهر رویدر گفت: انتخاب احمد محمد حسینی به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرخمیر یک انتخاب به جا بود زیرا از زمان حضور ایشان فوتبال شهرستان بندرخمیر از تک قطبی بیرون آمده است و امیدواریم که فعالیت های ایشان با حمایت های مسوولان شهرستان بندرخمیر بیشتر شود.
صدیق علی نیا رئیس شورا همچنین یک تقاضا از مديرکل ورزش و جوانان استان و شهرستان بندرخمیر هم داشت و این که هر چه زودتر چمن زمین بزرگ شهر رویدر تکمیل شود تا سرمایه های این شهر که استعدادهای بالقوه هم هستند بتوانند از این زمین چمن بهره کافی ببرند.
در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس داده شد. مدیر این دوره داوری درجه سه عبدالباسط درسار از داوران شهر رویدر بودند.

دیدگاه ها (0)
img