با حضور رئیس هیئت فوتبال هرمزگان برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران



مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران با حضور رئیس هیات و مدرس کلاس به پایان رسید.

 


 به گزارش صبح ساحل، مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان،  عارفیان مدرس کلاس ، منصور پزشک رئیس اداری و مالی هیئت ، محمد میرسکنا مسوول آی تی، حسن معماری رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال  و محمد پیروانی ریئس کمیته فوتسال استان در محل سالن آموزش شهدای کارگر بندرعباس برگزار شد.
در ابتدا مراسم شاهی سرپرست دوره گزارشی از روند چگونه برگزار شدن دوره سطح یک فوتسال ایران به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ارائه نمود.
در ادامه قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان از سرپرست کلاس تقدیر و تشکر کرد و گفت: از کمیته آموزش مربیان و کمیته آی تی که تلاش کردند دوره به موقع شروع شود و مدرس دوره هم از شرایط خوبی که هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس برای برگزاری این دوره فراهم کرده بود تشکر کرد  بیان داشت : شرکت کنندگان برای رشد و موفقیت بیشتر  تنها نباید به مباحث این دوره متکی شوند و باید علم خود را به روز کنند و دنبال ارتقا سطح علمی خود باشند.
وی بیان کرد: امسال سرلوحه برنامه هیئت آموزش است و باید همه کمک کنیم تا نشاط اجتماعی در جامعه برای جوانان فراهم کنیم وهمه مسوولیم تا این نشاط با فراهم کردن امکانات لازم جوانان را به سوی ورزش سوق دهیم.
عارفیان مدرس دوره اظهار داشت: خدارا شاکرم که با همکاری هیئت شهرستان و استان این دوره را به نحو احسن به پایان برسانیم.
وی افزود: از هیئت استان تقاضا دارم از مربیانی که فاقد مدرک مربیگری هستند و درمدارس فوتبال و تیم های پایه مربیگری می کنند از فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آورند.
در پایان به تمامی شرکت کنندگان دراین دوره گواهی شرکت در کلاس اهدا شد. دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران با حضور ۱۷ شرکت کننده به میزبانی هئیت فوتبال شهرستان در بندرعباس برگزار شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها