مدیرمنطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان:

50 درصد خانوارهای استان برای دریافت کپسول گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کردند



مدیرمنطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: تاکنون 50 درصد خانوارهای این استان برای دریافت کپسول گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کرده اند.

به گزارش صبح ساحل، «احمد سالاری»، مدیر منطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان امروز گفت: نیمی از خانوارهای هرمزگانی برای دریافت سهمیه سیلندر گاز مایع در هرمزگان ثبت نام کرده اند و از مابقی خانواده ها تقاضا داریم هرچه سریعتر نام نویسی کنند.

وی افزود: سهمیه هر خانوار پس از سهمیه بندی 4 کپسول در ماه است.

سالاری اضافه کرد: توزیع گاز مایع بر اساس سهمیه بندی، تکلیفی قانونی است و باید همه خانوارها برای بهره مندی از کپسول گاز، اقدام به ثبت نام در سامانه سدف کنند.

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان بیان کرد: در محل‌های عرضه سیلندر گاز مایع، به هنگام تحویل کپسول گازخانگی، امکان ثبت‌نام برای سرپرست خانوارها که در سامانه سدف ثبت‌نام نکرده‌اند و یا با مشکل مواجه شده‌اند، نیز وجود دارد.

چهار مکان عرضه سیلندرگاز مایع در سطح شهر بندرعباس درنظرگرفته شده که شامل بلوار هرمز، روبروی بلوار یاسر (600 دستگاه)، سیدکامل، کنار زمین ورزشی خورشید، میدان دوراهی ایسینی، روبروی راه ورودی کوهستان پارک پنجه‌علی و چهارراه پگاه به سمت بلوار امام حسین(ع) است و در این مکان‌ها امکان ثبت نام در سامانه سدف هم فراهم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها