13

مهر

1403


حوادث

26 شهریور 1402 14:38 0 کامنت

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۰۵ کیلو و ۹۸۵ گرم انواع موادمخدر در ۲ عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان‌های جاسک و حاجی‌آباد خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی جاسک به همراه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان، با انجام اقدامات اطلاعاتی از انباشت محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان در نوار ساحلی اسکله «یکبنی» مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران با تشکیل چند اکیپ با گشت زنی در محور نوار ساحلی واقع در حوزه استحفاظی جاسک، موفق به کشف هفت کیسه موادمخدر انباشت شده به مقدار ۲۲۵ کیلو و ۹۵ گرم حشیش و مقدار ۴۸ کیلو و ۱۹۰ گرم شیشه در محل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حاجی‌آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، در عملیاتی دیگر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر در حال تردد به سمت «باغات» و قبل از روستای «باینوج» در حاجی‌آباد را شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جاویدان تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که باتوجه به سرعت عمل ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن، ۲۲۰ کیلوگرم حشیش و هفت کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری قاچاقچی و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر سوداگران مرگ، تصریح کرد: طی این عملیات‌ها در مجموع ۵۰۵ کیلو و ۹۸۵ گرم انواع موادمخدر در استان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت مردم تلاش می‌کند که باید شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان موادمخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه ها (0)
img