در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان

آبفا و لمزان در صدر جدول رده بندی ایستادند



هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های هرمزگان با انجام  بازی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان با پیروزی تیم های آبفا بندرعباس، اتحاد ایسین، شاهین مهر رودان لمزان، خلیج فارس پارسیان و صیادان بستانه بندرلنگه به پایان رسید.


در هفته دوم در گروه شرق آبفا بندرعباس در یک بازی پر گل ۸ بر صفر کنعان میناب را شکست داد. امیرحسین فارسی سه گل ، امیرمحمد زحمتکش دو گل، امیرحسین لشکری، محمدکاظم زارعی و امیرعلی ارجمندی هر کدام یک گل زدند. یونس رامین حاجی آباد در خانه دو بر یک بازی را به اتحاد ایسین واگذار کرد.


علیرضا اسماعیلی تک گل یونس  رامین حاجی آباد را زد و دو گل اتحاد ایسین را امیرحسین خاتم زمینی زد.


شاهین مهررودان با سه گل امین رامشگر ، امیرعلی روزمزدی و محمدحسین مخلصی  تیم  یاران جوان بندرعباس را با دست خالی به بندرعباس بدرقه کردند.


در گروه غرب تیم لمزان دو بر یک گازال جناح را برد. محمد اسفندی برای لمزان دبل کرد و تک گل گازال جناح را ادریس مشایخی به ثمر رساند. خلیج فارس پارسیان با دبل دانیال رسایی و دو گل علیرضا انصاری و محمد رسمار چهار بر صفر پاس بندرلنگه را از پیش رو برداشت.‌

صیادان بستانه بندرلنگه با تک گل امیر سبحانی تیم سدار بندر خمیر را شکست داد.

تا پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان در گروه شرق آبفا بندرعباس با ۶ امتیاز صدرنشین است.

سه تیم شاهین مهر رودان، اتحاد ایسین و کنعان میناب با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم و چهارم و دو تیم یونس رامین حاجی آباد و یاران جوان بندرعباس با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم و ششم هستند.

در گروه غرب تیم لمزان با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. صیادان بستانه بندرلنگه با چهار امتیاز در مکان دوم ایستاده است. خلیج فارس پارسیان و سدرا بندرخمیر با سه امتیاز سوم و چهارم، گازال جناح با یک امتیاز پنجم و پاس بندرلنگه بدون امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است.

  در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها