حجت الاسلام والمسلمین ذاکری

باید به ورزش همگانی توجه جدی شود



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه روسای هیئت ها ، مسوولان باشگاه ها و مربیان آقایان و بانوان با حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک دیدار کردند.

    


به گزارش صبح ساحل،  در این دیدار  عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت:  با نگاه خوب دولت سیزدهم تعداد ۳۰  زمین چمن مصنوعی در سطح شهر ،  محلات و  روستاهای شهرستان احداث شده است.   وی بیان داشت:   کار احداث زمین های چمن در شهرستان جاسک با حمایت های خوب مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری فرماندار و امام جمعه شهرستان ادامه دارد.


مرادی اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش ۲۵  برنامه فرهنگی ورزشی اجرا. می شود و چندین  زمین چمن مصنوعی هم  به بهره برداری خواهد رسید.


در ادامه  حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه جاسک هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت و در خصوص نقش و اهمیت ورزش در سالم سازی جامعه مطالبی بیان کرد.


امام جمعه جاسک از نگاه خوب دولت و مدیر کل ورزش و جوانان و حمایت فرماندار جاسک در خصوص توسعه فضاهای ورزشی جاسک  تشکر کرد و بیان داشت: انقلاب بزرگی در امر زیر ساخت های ورزشی در جاسک صورت گرفته است  که قابل تقدیر است.  وی گفت : احداث ۳۰  زمین چمن مصنوعی در دولت سیزدهم در جاسک کار بسیار پسندیده ای است و این روند احداث زمین های چمن ادامه دارد .


حجت الاسلام  والمسلمین ذاکری اظهار داشت : مسله نشاط اجتماعی جامعه مهم است و نشاط هر جامعه ای در گروه ورزش است پس  باید به ورزش همگانی توجه جدی شود. 


وی گفت :  استعداد های خوبی در تمام رشته های ورزشی جاسک هم آقایان و هم بانوان و جود دارد و برگزاری جشنواره‌ های ورزشی در روستا ها می تواند برای شادابی و نشاط جامعه روستایی کمک کند.


امام جمعه شهرستان جاسک بیان داشت: در ورزش های آبی و ساحلی شهرستان جاسک استعدادهای فراوانی وجود  دارد و جاسک می تواند قطب اصلی ورزش آبی  و ساحلی در استان باشد.


وی گفت:  فعالیت و عملکرد اداره ورزش جاسک قابل تحسین و تقدیر است زیرا  با همین امکانات کم زمینه  شادابی و نشاط جامعه شهرستان را فراهم کرده است. حجت الاسلام والمسلمین ذاکری اظهار داشت : بسیج و آموزش و پرورش ظرفیت های خوبی برای رشد ورزش هستند و  باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.


  امام جمعه جاسک گفت : یکسری پروژه های نیمه تمام ورزشی در جاسک وجود دارد و باید اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به تکمیل آن ها اقدام کند.


امام جمعه  شهرستان جاسک بیان داشت:  استخر سرپوشیده شنای جاسک که چندین سال است تعطیل می‌باشد باید هرچه سریعتر بازسازی شود. همچنین زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید لشکری شهر جاسک نیاز به تعویض دارد و باید در دستور کار اداره کل ورزش قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه جاسک گفت:  ورزش بخش لیردف نیاز به حمایت دارد و  احداث زمین چمن بزرگ بخش لیردف خواسته ورزشکاران بخش لیردف است.


وی اظهار داشت : داشتن بیست پنح تیم فوتبال ساماندهی شده در بخش لیردف نشان از علاقمندی جوانان به ورزش فوتبال است پس  نیاز است چمن بزرگ لیردف هرچه زودتر احداث شود.


حجت الاسلام والمسلمین ذاکری با تشکر از فعالیت های خوب ورزش بانوان گفت:  ورزش بانوان شهرستان نیاز به حمایت دارد و  استعداد های ورزش بانوان در جاسک خوب است و داشتن سالن اختصاصی برای بانوان جاسکی یک ضرورت است. سالن های ورزشی آقایان و بانوان جاسک باید مجهز به سیستم سرمایشی باشند زیرا  در فصل گرما و تابستان  ورزشکاران جاسک نمی توانند با این هوای گرم در محل  سالن ها ورزشی فعالیت کنند.
امام جمعه جاسک گفت:  تمام شرکت ها دستگاه ها باید از ورزش شهرستان  حمایت کنند. و تشکیل  مجمع خیرین ورزشیار در دستور کار مسولین قرار گیرد و برگزاری همایش های پیاده روی در فصل زمستان می تواند شور و نشاط بیشتری در بین جوانان جاسکی ایجاد کند.


در پایان جلسه مسوولان  هئیت ها ، باشکاهای ورزشی مربیان آقایان و بانوان  با حضور در گلزار شهدا  با مقام شامغ شهیدان ادای احترام کردند و گلزار شهدا را غبار رویی و عطر افشانی نمودند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها