جدید به قدیم
قطار تغییرات مدیریتی استان هرمزگان از ایستگاه راه و شهرسازی هم عبور کرد.
انگار از نفَس افتادن ابَر چالش هزاره ی سوم میلادی بشر را هم می توان دید و زیست بوم پسا کرونا را هم به تماشا نشست. در این دگردیسی اجباریِ سبک عادات بشر، «آموزش» هم دچار چالش هایی شوک آور و متفاوت از کلیشه های قبل خود شد.
استقرار صنایع و بنگاههاي بزرگ اقتصادي در هرمزگان و به ویژه در غرب بندرعباس یک امتیاز خوب برای این استان به شمار میرود.
چند روز پس از انتصاب سعید محمد از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشورو معرفی او از سوی رئیس دولت سیزدهم به سمت مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد ،شاهد انتصاب های دیگری در دبیرخانه این شورا بودیم.
در حالی که فضای سیاسی استان طی چند روز گذشته تحت تاثیر چندین مراسم معارفه قرار گرفته بود به یکباره با سفر رئیس جمهور به استان فارس ، نگاه ها به دور ترین منطقه غرب هرمزگان معطوف شد.
بالاخره پس از مدتها انتظار و انتشار نامهای مختلف برای تکیه زدن بر صندلی مدیریت عالی استان هرمزگان، گزینههای بومی کنار گذاشته شد و هیات دولت یک فرد غیربومی را بهعنوان استاندار هرمزگان برگزید.
روزی برادر عزیز و مخلصم جناب آقای سلیمی رئیس محترم شورای اصولگرایان هرمزگان بنده را مورد لطف قرار دادند و گفتند برای استانداری رزومه بفرست.
اگر هرمزگان 8 سال گذشته را مشاهده کرده باشید امروزه نیز از نگاه بیننده تغییر شگرف و محسوسی در این کلان استان احساس نخواهید کرد.
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است