جدید به قدیم
روح شریعتی شاد با این جملهاش در «حسین وارث آدم» : «وقتی از صحنه حق و باطل زمان خویش غایبی، هرکجا میخواهی باش! چه به نماز ایستاده باشی چه به شراب نشسته.»
«مهدی دوستی» ۴۳ ساله مهر ماه ۱۴۰۰ سکان استانداری هرمزگان را در دست گرفت. او که یکی از گزینههای جدی وزارت نفت در زمان چینش کابینه دولت سیزدهم بود سرانجام در هرمزگان مستقر شد.
سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از دانش آموزان هرمزگانی داوطلب دبیری درس تربیت بدنی خواست که برای آزمون عملي این درس باید به کرمان بروند و در کل کشور فقط دانش آموزان هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد باید برای این آزمون به استان های مجاور بروند.
مراسم روز شهرداری و دهیاری در بندرعباس با حضور «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس، اعضای شورای شهر بندرعباس، «احمد سایبانی» شهردار پیشکسوت بندرعباس، «صفر صادقی پور» مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و مدیران مناطق شهرداری بندرعباس و دیگر شهرداران و دهیاران در سالن شهرداری بندرعباس برگزار شد.
با استعفای حجتاله عبدالملکی از وزارت کار وتعاون ورفاه اجتماعی، روند پیاده شدن برخی پاستورنشینان از قطار کابینه کلید خورد. اگرچه درروایت رسمی دولت در مورد این تغییر،از لفظ کناره گیری استفاده شده اما بنابراعلام برخی منابع دیگر وهمچنین برخی نمایندگان مجلس این اقدام بنا بر خواست رئیس دولت سیزدهم بوده است.
مجری: فاطمه محمودآبادی تصویربرداران: ایرج توکلی، یاسمن خورسند تدوین: ایرج توکلی تهیه شده در استودیو صبح ساحل
به زودی... شنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ دومین قسمت از برنامه دریچهای به سیاست باحضور « منصور آرامی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی
نزدیک به سه ماه است که مذاکرات احیای برجام متوقف شده است. توافقی که هرروز که می گذرد به نظر احیای آن دشوارتر ازقبل می شود.
محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا سهرابی، معاون بنیاد مسکن در سفر به استان هرمزگان از روستاهای زلزلهزده استان بازدید کردند. لازم به ذکر است که رییس کمیسیون عمران مجلس و معاون بنیاد مسکن به دعوت منصور آرامی، نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و با همراهی نوریزاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان برای ارزیابی آخرین وضعیت مسکن روستاهای زلزلهزده وارد استان هرمزگان شدند.