جدید به قدیم
محور بندرلنگه–پارسیان در محدوده مغوییه که بهدلیل طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
هرمزگان این روزها شبیه شهری است که پیش از یک اتفاق بزرگ، نفسش را در سینه حبس کرده. آسمان ابری است، اما نه از آن ابرهایی که نوید یک بارش آرام میدهند؛ ابرهایی متراکم، تیره و پیوسته که خبر از بارانی طولانی، رگباری و گاه خشن میدهند.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز کماکان فعالیت دومین سامانه بارشی جنوبی در استان ادامه دارد و ساعات بعدازظهر وشب در نیمه غربی استان از شدت بارشها موقتا کاسته میشود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز کماکان فعالیت دومین سامانه بارشی جنوبی در استان ادامه دارد و ساعات بعدازظهر وشب در نیمه غربی استان از شدت بارشها موقتا کاسته میشود.
محور بندرلنگه–پارسیان در محدوده مغوییه بهعلت طغیان رودخانه فصلی و خطرات ناشی از آن مسدود شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از بروز انسداد موقت و اعمال محدودیت تردد در تعدادی از محورهای مواصلاتی استان بهدلیل طغیان رودخانهها و افزایش روانآبها خبر داد و بر ضرورت رعایت هشدارهای ایمنی از سوی شهروندان تأکید کرد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از منع تردد تمامی شناورها از امروز ۲۵ آذرماه تا اطلاع ثانوی در این بندر خبر داد.
محور ارتباطی بندرخمیر – بندرلنگه (پایانه بار بندرخمیر) که بهدلیل طغیان رودخانه فصلی و شرایط نامساعد جوی مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بستک گفت: محور خور جناح - مراغ تا اطلاع ثانوی مسدود است.
سامانه بارشی جنوبی با تمام قدرت در استان فعال شده و موج دوم بارشهای سنگین از هماکنون آغاز گردیده است. بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، موج سوم و قویتر این بارشها از روز پنجشنبه، ۲۷ آذر، استان را در بر خواهد گرفت.
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است