جدید به قدیم
این داستان آشفتهبازار خودرو همچون بازار ملتهب مسکن با اعمال سیاستهای بیهدف هرگز به آرامش نخواهد رسید. بازاری که متولی آن وزارتخانههای صنعت معدن و تجارت و مسکن و راه و شهرسازی و دیگر دستگاهها و مراجع تصمیم گیر نتوانستهاند برای جلوگیری از افزایش لجامگسیخته قیمتها چارهای بیندیشند. گرانی لحظهای خودرو و مسکن صدای همه را درآورده و تا امروز تصمیمگیریهای مسئولان برای توقف و مهار این نابسامانی، بیسرانجام مانده است. شاید نکته مهم این داستان این باشد که متأسفانه مسئولان برای چرایی افزایش قیمت از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنند و دیگری را مسئول و مقصر میدانند.
خبر رسید نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با استاندار دور یک میز نشستند.
بسیاری از انتصابها در کشور ما، فرمایشی، سفارشی، بده و بستانهای رایج سیاسی، جناحبازی و ... انجام میشود.
هفته گذشته روزهای پرکاری برای نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت بود. دیدار با وزرای مختلف ازجمله وزیر بهداشت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامهوبودجه برای رفع مشکلات استان هرمزگان بیش از دیگر دیدارها رسانهای شد.
در شرایطی که جهان در شوک ویروس کرونا قرار دارد اما مسئولان ما به مانند همیشه ساز مخالف با دنیا را مینوازند. وضعیت این روزهای کشور چیزی جز یک بام و دو هوا نیست. یک روی سکه متولیان وزارت بهداشت هستند که کماکان از مردم می خواهند در خانه بمانند و وضعیت برخی استان ها از جمله تهران را قرمز اعلام کرده و میگویند هیچ استان سفیدی نه تنها در ایران بلکه در دنیا وجود ندارد و روی دوم سکه مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند که دستور شروع فعالیت ادارات را با اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی می دهند و به راحتی وضعیت استان های جنوبی کشور از جمله هرمزگان را سفید اعلام می کنند.
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک