جدید به قدیم
۸ تیرماه صد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع تعامل، هم اندیشی و تبادل نظر بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرمزگان پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به کرونا با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و شهردار بندرعباس برگزار شد. در این جلسه اعضای شورا پیشنهادات و انتظارات خود را ارائه کردند و در پایان هم شهردار بندرعباس و نمایندگان مجلس به بیان نظرات خود پرداختند. احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس: در جلسات شورا دخالتی نداشتهام ???? پشت آلومینیوم المهدی هرمزگان کثیف ترین افراد وجود داشتند. ???? ما مسئولان باید باهم یکی باشیم تا کنار هم بتوانیم حقوق مردم را پس بگیریم وگرنه رفتن اعضای شورا به کنار فاضلاب یا نامه نگاری به رئیس جمهور هیچ سودی ندارد. ???? مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس دهم بزرگترین خیانت را به مردم کردند. ???? در این دوره برخلاف دوره قبل هر پنج نماینده در موضوعات مختلف باهم اتفاق نظر داریم.
هفته گذشته روزهای پرکاری برای نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت بود. دیدار با وزرای مختلف ازجمله وزیر بهداشت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامهوبودجه برای رفع مشکلات استان هرمزگان بیش از دیگر دیدارها رسانهای شد.
استان هرمزگان از جمله مناطق زلزله خیز کشور است و در طول ماه و هفته معمولا شاهد اعلام اخباری در خصوص وقوع زلزله در مناطق مختلف این استان هستیم.
هرمزگان بازهم رکورد زد. این بار در نرخ تورم. بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، استان هرمزگان درصد بیشترین نرخ تورم در اردیبهشت امسال را به خود اختصاص داد. رشد قیمتها و افزایش تورم دریکی دو سال اخیر سرعت بیسابقهای یافته و مردم را با مشکلات معیشتی فراوانی روبهرو کرده است. تورم و گرانی مفاهیم نزدیک به هم اما متفاوت هستند که گاهی در رسانهها بهاشتباه یکسان تلقی میشوند.
یکی از راههای توسعه در هر کشور و منطقه، تحول در مدیریت آن است.
عملکرد ضعیف نمایندگان مجلس در سالیان اخیر و رفتار نامناسب و حواشی زیاد برخی از آنها خانه ملت را خوراک داغ رسانههای خبری داخل و خارج کرده است.
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید