جدید به قدیم
در ادامه نهضت سلامت و با هدف ارتقای عدالت در دسترسی به خدمات فوریتهای پزشکی، ۶ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس استان هرمزگان افزوده شد.اقدامی که گامی مهم در کاهش زمان رسیدگی، افزایش رضایتمندی مردم و پاسخ به یکی از مطالبات جدی شهروندان در حوزه سلامت است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد گفت: با تلاش ۴ ساعته نیروهای اورژانس و عبور از موانع سخت جغرافیایی، جان یک زن ۴۵ ساله که در روستای سگرکن دچار عقربگزیدگی شده بود، نجات یافت.
امروز تفاهمنامه راهاندازی آمبولانس دریایی جزایر هرمزگان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، خیران و دستگاههای اجرایی امضا شد، تجهیزی که ظرف سه ماه آینده آماده خدمترسانی به ساکنان جزایر به خصوص جزیره هرمز خواهد بود و سرعت و کیفیت خدمات درمانی در این مناطق را به شکل چشمگیری ارتقا میدهد.
استاندار هرمزگان از آغاز فرآیند استقرار آمبولانس دریایی در جزایر هرمزگان با مشارکت دستگاههای دولتی، دانشگاهی و خیران خبر داد.
با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، یاسر خوانچهمهر به عنوان سرپرست مدیریت اورژانس پیشبیمارستانی و حوادث دانشگاه منصوب شد.
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید