اولویت ثبت‌نام برای عمره مفرده اعلام شد



پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره عمره سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ صادر شد که براساس این اطلاعیه اولویت ثبت‌نام برای عمره مفرده با دارندگان کارت‌های یک تا ۱۵۰ است.

        

یه گزارش صبح ساحل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، متن این پیش اطلاعیه بدین شرح است: «به اطلاع می‌رساند با توجه به هماهنگی‌ها و تمهیدات به عمل آمده برای از سرگیری اعزام هموطنان به سفر زیارتی عمره مفرده بعد از وقفه‌ بیش از هشت ساله؛ مقرر است اعزام مجدد علاقه‌مندان به این سفر معنوی به زودی آغاز شود که اولویت ثبت نام با دارندگان کارت‌های ثبت‌نامی دارای اولویت یک تا ۱۵۰ خواهد بود که آنان در صورت تمایل به تشرف باید از هم‌اکنون نسبت به تهیه گذرنامه بین‌المللی معتبر (دارای هفت ماه اعتبار از زمان اعزام) اقدام کنند.

ضمناً برای دارندگان کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره مفرده این امکان فراهم است که با کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از طریق تلفن همراه و یا مراجعه به بخش «استعلام اولویت های عمره و مفرده» در پرتال سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir و همچنین مراجعه به لینک https://umrah.haj.ir/sanadinquiry.aspx از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

جزئیات، شرایط و ضوابط گروه‌های اعزامی از قبیل هزینه تشرف، تاریخ اعزام، مدارک لازم و .... متعاقباً طی اطلاعیه بعدی این سازمان اعلام خواهد شد.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها